Hyvin onnistui ainakin minulta kahden tagaaminen.Ompas tyhmää, kun en voi lisätä toista tagia. Kenen takia?
Jaa mulla olikin jo kaks. Kenen vika ettei voi lisätä kolmea?Hyvin onnistui ainakin minulta kahden tagaaminen.
Sut on pistetty 'kakkoskuskiksi'. Lienet siis perästysreikä vallan lain.Jaa mulla olikin jo kaks. Kenen vika ettei voi lisätä kolmea?
Pyryn.Jaa mulla olikin jo kaks. Kenen vika ettei voi lisätä kolmea?
Onhan tuolla Skyn lähetys jo menossa että lähetä vielä kolmas ja mainitse asiasta. :ahem::ahem::ahem:Mokailin vähän starttiajankohdasta. Lähetin hetki sitten herätystekstarin, että on startin aika. Sitten hoksasin, että se onkin vasta tunnin päästä ja lähetin anteeksipyyntötekstarin, jolla ilmeisesti herätin uudelleen.
MTV taisi kertoa väärän starttiajan? Ainakin Sport 1:sellä eilen kertoivat kisan alkavan yhdeksältä. Munkin piti tarkistaa parista eri paikasta, että kymmeneltähän se alkaa.Mokailin vähän starttiajankohdasta. Lähetin hetki sitten herätystekstarin, että on startin aika. Sitten hoksasin, että se onkin vasta tunnin päästä ja lähetin anteeksipyyntötekstarin, jolla ilmeisesti herätin uudelleen.
Onneksi se oli jäänyt kesken lähettämisen. Odotti valmiina tätä oikeata herätysaikaa.Mokailin vähän starttiajankohdasta. Lähetin hetki sitten herätystekstarin, että on startin aika. Sitten hoksasin, että se onkin vasta tunnin päästä ja lähetin anteeksipyyntötekstarin, jolla ilmeisesti herätin uudelleen.