Vitutuksen määrää on aina keltakameraisen Mersun ilmestyessä ruutuun vihreän ajan kanssa vaikea kuvailla.Keli muuttuu vähän väliä. Luulisi yllätyksiä tulevan...mutta vain siihen asti kunnes Mersu tulee maaliviivalle ja menee yli sekunnin erolla kärkeen.
Sekä Neil Armstrong että Buzz Aldrin pääsivät Q:uu 1:kköseen. Bono jäi uu kakkoseen.Aion nyt katsoa aika-ajot. Ei paljasteta niitä tuloksia!
Vitutuksen määrää on aina keltakameraisen Mersun ilmestyessä ruutuun vihreän ajan kanssa vaikea kuvailla.
Olisi edes Hamilton onnistunut.
Tämä ei muuten ole moderaattorien yhteinen linja. Ainakaan mua ei Rosberg kyrsi lain.Olisi nyt edes toinen Mersu ollut kärjessä niin ei olisi tervanjuontia. alusta loppuun.
Tyynyä Nison naamalle?Tämä ei muuten ole moderaattorien yhteinen linja. Ainakaan mua ei Rosberg kyrsi lain.
Mieletön kyrpänaamaisuus ja areena-henkisyys sen sijaan on:ahem: Tartteisinkohan ennakoivaa jäähyä ja tyynyä naamalle?Tämä ei muuten ole moderaattorien yhteinen linja. Ainakaan mua ei Rosberg kyrsi lain.
Ennakoivaa. Tyynyä.Tyynyä Nison naamalle?
Tai mites jos suunnatonta frank kyrpää naamalle?Mieletön kyrpänaamaisuus ja areena-henkisyys sen sijaan on:ahem: Tartteisinkohan ennakoivaa jäähyä ja tyynyä naamalle?
Jjoo. Perusteluita voit käydä lukemassa sieltä selänpesupuolelta.Ootteko te honomaamat vakavissaan sitä mieltä että ennemmin Hamilton saisi pärjätä kö Nico?
Mees Areenalle.Ootteko te honomaamat vakavissaan sitä mieltä että ennemmin Hamilton saisi pärjätä kö Nico?