Albert Oil
Hippi ja juntti
Referoisko tähän joku lyhyesti mikä Nicossa mättää paitsi että se on jumal'olennon poika, puoliksi suomalainen, kosmopoliitti ja kova kuski? Että mäkin tiiän sitten.
Mua häiritsee liian hienostunut olemus. Huomaa että on syntynyt kultalusikka suussa.Referoisko tähän joku lyhyesti mikä Nicossa mättää paitsi että se on jumal'olennon poika, puoliksi suomalainen, kosmopoliitti ja kova kuski? Että mäkin tiiän sitten.
No ite ainakin hjoskus ettisin kuvia että miksi:Referoisko tähän joku lyhyesti mikä Nicossa mättää paitsi että se on jumal'olennon poika, puoliksi suomalainen, kosmopoliitti ja kova kuski? Että mäkin tiiän sitten.
En minä ainakaan ole koskaan nähnyt että F1 on jokin sosiaalidemokratian näyteikkuna. Get real! Nico on älykkäämpi kuin Lewis. Se taitaa loppujen lopuksi ratkaista, eikä sitä saa älliä lusikka suussa.Edit. Mutta niinhän se vaan menee että raha auttaa kummasti ja esim levyseppähitsaajan tai nuohoojan pojalla voi raha tulla nopeasti esteeksi.
Se poltti puoliksi rovaniemen aseman.Referoisko tähän joku lyhyesti mikä Nicossa mättää paitsi että se on jumal'olennon poika, puoliksi suomalainen, kosmopoliitti ja kova kuski? Että mäkin tiiän sitten.
Tuliskohan jotenkin siitä että pitää puheillaan pintansa kiiltävänä? Virheen tehdessään tai tallikaverille hävitessään on autossa vikaa.Mistä se muuten Alonson teflonso-nimitys tulee?
Pirullinen polttoleikkaaja.Se poltti puoliksi rovaniemen aseman.
Mainittakoon, ettei Nico tehnyt noissa tilanteissa mitään väärää. Itse asiassa FIA otti tiukemman linjan radan ulkopuolelta ohittamiseen Hamiltonin Bahrainin linjavalinnan takia. Kolmas kuva taas on sitä normaalia "mutkan jälkeen saa ajaa ulkopuolella olevan ulos"-linjaa, jota kaikki harrastavat.No ite ainakin hjoskus ettisin kuvia että miksi:
Tyynyä naamaan tyhville moderaattoreille.:frank:Pitäkää vaan saksalaisenne.
Kolmannessa kuvassa ajanoton (ja muistini) perusteella Nico on ulkopuolella. Että niin. Jos ulkopuolelta ohituksen yrittämisestä saa pahan mielen niin onnea vaan valitsemalleen tielle ja osanotot.Mainittakoon, ettei Nico tehnyt noissa tilanteissa mitään väärää. Itse asiassa FIA otti tiukemman linjan radan ulkopuolelta ohittamiseen Hamiltonin Bahrainin linjavalinnan takia. Kolmas kuva taas on sitä normaalia "mutkan jälkeen saa ajaa ulkopuolella olevan ulos"-linjaa, jota kaikki harrastavat.
QuuYkkönen katsottu. Jätkät muni nyt pahasti ton homman. Jos ei itse osaa noita taktisia kuvioita, niin katsois sitten vaan mitä muut (varsinkin Mersu) tekee ja tekee samoin.Aamulla katson aika-ajon. Ei ehkei suomalaisittain mikään täydellinen suksee, mutta onhan meidän Niso sentään paalullansa.
Suomimedia sen antoi vakoiliskandaalin ja crahshgaten jälkeen kun ukko porskutti skandaalista toiseen ilman mitään osuutta niihin saati sitten sanktioita.Mistä se muuten Alonson teflonso-nimitys tulee?
Muistisi pelaa oikein. Kyllä vitutti tuossakin kisassa kun Hamiltton teki noin jopa kaksikin kertaa, että jos Nicosta ei tykkää sen kiilaamisten takia niin on sielä mukana vielä pahempiakin. Ihan sama onko sääntöjen mukainen vai ei niin onhan tuo aika sikamaista ajoa tommonen.Kolmannessa kuvassa ajanoton (ja muistini) perusteella Nico on ulkopuolella. Että niin. Jos ulkopuolelta ohituksen yrittämisestä saa pahan mielen niin onnea vaan valitsemalleen tielle ja osanotot.