Oliko Rämi Kiukkonen?Kimi, "Get out of the fucking way!"
Kimi,"Don't fucking shout..."
T-PAITOJA! HUPPAREITA!
Nöf Nöf!OUJEE! Räkältä kisan nopein! OSU!
Nyt ootetaan kertoimia kieli pitkällä.
Voitit 199,80 €
Katkera kommari selkeästi.Raha tulee rahan luo.
Pitäisi. Ja sanot itse olevasi nimimerkki burb.Isä ei raaski ostaa maksukanavia, eikä sen pahemmin osaa / halua netistä kilpailuita katsoa. Seuraa sitten teksti-tv:stä ja jos tapahtuu jotain ihmeellistä soittaa aina minulle, että mitähän siellä nyt tapahtui. Tänään neljä vai viisi liveseurantapuhelua. Arvelin vaan että pitäisiköhän antaa tämän toikin osoite sille niin pysyisi kisatilanteen tasalla.
Hyvä idea. Toinen vaihtoehto olis antaa Alpun puhelinnumero että kysy tolta.Pitäisi. Ja sanot itse olevasi nimimerkki burb.
Eiku anna jamesonin puhelinnumero. Se kyllä kertoo kisatilanteen ja ennusteen miten huonosti Kimillä tulee menemään.Hyvä idea. Toinen vaihtoehto olis antaa Alpun puhelinnumero että kysy tolta.
Ja ilman isoja alkukirjaimia tai muita hienouksia.Eiku anna jamesonin puhelinnumero. Se kyllä kertoo kisatilanteen ja ennusteen miten huonosti Kimillä tulee menemään.
Onpahan mennyt moinen nimimerkki tyystin ohi.Eiku anna jamesonin puhelinnumero. Se kyllä kertoo kisatilanteen ja ennusteen miten huonosti Kimillä tulee menemään.
http://www.f1-forum.fi/vb/search.php?do=finduser&u=4164Onpahan mennyt moinen nimimerkki tyystin ohi.
äi ai alonso etusiipi rikki
kimi jäi hulkin takana ei hyvä ei
kimi on heikommassa paikassa vikana pehmeillä kärjessä ja takana on kovemmilla
eipä se nyt ihan hyvältä näytä kimin kohdalla
vituks meni kimin kisa
eikähän se kimbula vielä tule sisään kerran
Ihme on jos kimi on pallilla tänään.
Kiinan uusinta viimevuodelta kimiltä ? nyt alkaa vauhti hidastua
juu siinä se nyt ei ihan kestänyt loppuun. ei siinä montaa kiekkaa jäänyt. :yuck:
Hohhoh.
ei se onnistunut. tulee nolla pistettä
Siitä voi Pyryf lähettää isälleen raportin kisan kulusta.ja nopein siihen kimille joka ei lohduta yhtään
Ihan hyvä tahti oli päällä. Postausta apauttiarallaa joka kolmas minuutti. Itse kisaa varmaan ollutkaan kerennyt seuraamaan.
Veikkaan ettei sillä ole mitään käsitystä mistä banaania taas tupsahti. Onko yhtään privalla nillittänyt?