Vapaan F1-liveseurantatoikki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kuudelta varmaan tulee Maxilta Saukki ja pikkuoravat konsertti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sport 2 ei mulla näy, mutta tuotahan mä en edes tajunnut että ilmaiskanavalta voi jotain tulla.
Eihän tää nyt kovin iso juttu ole kun kyseessä on pelkät ennakot mutta noin muuten ihan periaatteessa ärrinmurrin.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Minen ymmärrä tuota maikkarin dissaamista. En sitten alkuunkaan. Moon satavarma, että maikkarin resurssit huomioiden, tekevät eniten ja laadukkainta showta formuloiden ympärillä verrattuna kansainvälisiin kollegayrityksiinsä. Jos ei pidä/pitänyt jonkun mustakiikarin tai varikkotoimittajan höpinöistä niin katselkaa "mutena".

Ja kyllä - SKYn toimituksella on ehkä enemmän käsitystä ja sisäpiiritietoa lajista ja niitä on ihan vapaus katsella räkäisiltä feedeiltä jos suomalaisnäkökulma lähetyksissä ei kiinnosta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onpa aika karua näyttää mäkihyppyä formulan sijaan. Itse ainakin olen ainoastaan formulan takia maksanut koko hiton vuoden MAXIsta. Mäkihyppy jatkuu tietysti vielä kuudeltakin ja formulaa näytetään jollain 'näkymättömällä' kanavalla. :doubtful:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Minen ymmärrä tuota maikkarin dissaamista. En sitten alkuunkaan. Moon satavarma, että maikkarin resurssit huomioiden, tekevät eniten ja laadukkainta showta formuloiden ympärillä verrattuna kansainvälisiin kollegayrityksiinsä. Jos ei pidä/pitänyt jonkun mustakiikarin tai varikkotoimittajan höpinöistä niin katselkaa "mutena".

Ja kyllä - SKYn toimituksella on ehkä enemmän käsitystä ja sisäpiiritietoa lajista ja niitä on ihan vapaus katsella räkäisiltä feedeiltä jos suomalaisnäkökulma lähetyksissä ei kiinnosta.
Höpöllöpönlöö! Maikkarin dissaaminen on siististi cool, eikä eriäviä mielipiteitä tule esittää.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Äh, siis siellä on vasta eka kierros menossa. Tuo rinteestä tippuminenhan voi jatkua vielä vaikka kuinka pitkään...
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
:mad_old:
Mitä helv.... Elisa viihteen kautta tilatusta Katsomon formulapaketista ei tule luvattuja (Ennakkotunnelmat, Varikkosuora) lähetyksiä!

Saatana, täällä on maksanut asiakas!
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
:mad_old:
Mitä helv.... Elisa viihteen kautta tilatusta Katsomon formulapaketista ei tule luvattuja (Ennakkotunnelmat, Varikkosuora) lähetyksiä!

Saatana, täällä on maksanut asiakas!
Mitenkäs tuo Katsomo F1 -hommeli on noinniinkun muuten toiminut Elisa Viihde -boksin kautta? Tuli taannoin kanssa hommattua tuollanen boksi mutta Katsomo-palvelu on vielä ihan tietsikan ja nettiselaimen kautta. Ensi kautta ajatellen tiedustelen, voitko suositella tota Elisa Viihteen Katsomoa?

Ps. Mulla näkyy nettiselaimen kautta kyllä noi ennakkolöpinät parhaillaankin.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Minen ymmärrä tuota maikkarin dissaamista. En sitten alkuunkaan. Moon satavarma, että maikkarin resurssit huomioiden, tekevät eniten ja laadukkainta showta formuloiden ympärillä verrattuna kansainvälisiin kollegayrityksiinsä.
Sun mielestä johtuu maikkarin resursseista näyttää jotain helvetin mäkihyppyä formuloiden asemasta? Mäkihyppy onkin sellainen formulashow mitä olen tilannut.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Sun mielestä johtuu maikkarin resursseista näyttää jotain helvetin mäkihyppyä formuloiden asemasta? Mäkihyppy onkin sellainen formulashow mitä olen tilannut.
Lätty kiinni. En ottanut kantaa mäkihyppyyn laisinkaan vaan ihan yleiseen maikkarin F1-dissaukseen. Rennyn irviötä en tuolloin osannut yhdistää näkymättömyysongelmaan. Itsellä näkyy kaikki maikkarin kanavat mutta symppaan sitä, että mäestä pomppimisen olisi pitänyt siirtyä ihan normimaikkarille formuloiden alta.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mitenkäs tuo Katsomo F1 -hommeli on noinniinkun muuten toiminut Elisa Viihde -boksin kautta? Tuli taannoin kanssa hommattua tuollanen boksi mutta Katsomo-palvelu on vielä ihan tietsikan ja nettiselaimen kautta. Ensi kautta ajatellen tiedustelen, voitko suositella tota Elisa Viihteen Katsomoa?

Ps. Mulla näkyy nettiselaimen kautta kyllä noi ennakkolöpinät parhaillaankin.
Täysin ongelmitta on pelannu Viihteen kautta aiemmin. Tänään on ekaa kertaa häikkää.
Pelkän F1-paketin tilaaminen lisäpalveluna on suhteellisen kohtuuhintaista verrattuna esim. kanavapaketin tilaamiseen. F1-paketti taisi olla 5 juoroa kuussa, jos en väärin muista.
Uskallan kyllä omien kokemusteni perusteella suositella.

Meillä on kämppä valokuidun päässä, joten data liikkuu riittävän vilkkaasti, jotta nykimisiä tms. ei ilmene lain.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Täällä myös. :frown:
Elisa Viihteen sivuille on nyt tullut häiriötiedote,
tiukalle menee:

Häiriö Elisa Viihteen F1-sovelluksessa 24.11.2013 klo 17.00 alkaen

Elisa Viihteen F1-sovelluksessa on havaittu 24.11.2013 klo 17:00 häiriö, joka estää F1-lähetyksen katsomisen osalle asiakkaista
Vian korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Arvioitu korjausaika on klo 18.00 mennessä.

Tiedotamme muutoksista ja häiriöistä osoitteessa www.elisa.fi/hairiotiedotteet Palvelunäkymät saat myös älypuhelimilla sekä kaapeli-tv:n infopaikalta 380 ja Elisa Viihde -palvelusta kanavapaikalla 860.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös