Olga
.
No voi voi. Toisaalta lähes sama lähteekö ruudusta 8 vai 11.
Parempi ehkä näin. Putoaa ainakin kisassa vähemmän. :dunno:No voi voi. Toisaalta lähes sama lähteekö ruudusta 8 vai 11.
Unohdatko, että suomalaismestari Kekkeroosin poika on yhä geimeissä mukana!?Kyllähän sitä kuuta taivaalta taas odotti, mutta...no ei kait siihen turru, että AINA SUOMALAISILLE KÄY NÄIN! 15 TUHANNESOSAN TULIMMAISTA!
Ei pidä. Ainakaan kohdallani. Kiiltokuvapoika ajakoon vaan.Onneksi Keijon poika Kekkeroos pitää suomalaisten tsemppiä yllä vielä viimeisessä osiossa!
Positiivisesti ajatellen on enemmän ohitettavia. Eri asia on kykeeneekö ohittamaan.Parempi ehkä näin. Putoaa ainakin kisassa vähemmän. :dunno:
Ei pidä. Ainakaan kohdallani. Kiiltokuvapoika ajakoon vaan.
Suomalaismestarin poika on mielestäni osoittanut useamman vuoden ajavansa F1-autoa varsin hyvin, oli pojan pärstäkerroin mikä tahansa.Saksan lipun alla sitä Lapista Venäjällekin työnnyttiin, niin kait sitä voi sitä lippua heiluttaa, peppua keinuttaa.
Yhtäkkiä pasahti mieleen, että ainakin RTL:llä pyöri Schumin shampoo mainoksia.Suomalaismestarin poika on mielestäni osoittanut useamman vuoden ajavansa F1-autoa varsin hyvin, oli pojan pärstäkerroin mikä tahansa.
Mulla on siis mielenkiinto riittänyt Rosbergin pojan edesottamusten seuraamiseen, enkä ole antanut täysin toissijaisten, kampaamotuotetasolle vedettyjen ulkoisten elementtien eksyttää itseäni varsinaisesta asiasta!
Hyvä suomi!
No yhtä paljon pidän Nicoa suomalaisena kuin Kekeä ruotsalaisena.Suomalaismestarin poika on mielestäni osoittanut useamman vuoden ajavansa F1-autoa varsin hyvin, oli pojan pärstäkerroin mikä tahansa.
Mulla on siis mielenkiinto riittänyt Rosbergin pojan edesottamusten seuraamiseen, enkä ole antanut täysin toissijaisten, kampaamotuotetasolle vedettyjen ulkoisten elementtien eksyttää itseäni varsinaisesta asiasta!
Hyvä suomi!
Mä pidän Nicoa kaikille tutun suomalaismestarin poikanaNo yhtä paljon pidän Nicoa suomalaisena kuin Kekeä ruotsalaisena.
Onko Schumi ryhtynyt shampootehtailijaksi?Yhtäkkiä pasahti mieleen, että ainakin RTL:llä pyöri Schumin shampoo mainoksia.
Tuskin, kun niitä mainoksia ei enää pyöri.Onko Schumi ryhtynyt shampootehtailijaksi?
Komp. Hyvä Nico! Paras suomalainen taas.Suomalaismestarin poika on mielestäni osoittanut useamman vuoden ajavansa F1-autoa varsin hyvin, oli pojan pärstäkerroin mikä tahansa.
Hyvä suomi!