Just tässä pohdinki minkäsorttista automaagirankkua sitä ens vuonna rupelis jakamaan.Kirjoitin yhden kommentin asiapuolelle ja heti oli modet kiukkuamassa
Mitenhän pitkä banned-status iskee, kun menin kirjoittamaan Kvyat?
Hankala vastata tähän mitään, kun Banned vaan pysyy ja on Pitää kait kaksoisnikki tehdä.Just tässä pohdinki minkäsorttista automaagirankkua sitä ens vuonna rupelis jakamaan.
Ahahahahah!No en minä saa, kun olen Banned!
No... eipä siinä sitten mitään.No en minä saa, kun olen Banned!
On siellä virallisella taholla sellaisetkin nimet kuin Raikkonen ja Hakkinen...Noin muuten olen sitä mieltä että jos vaikka Kvyat olisikin väärin kirjoitettu niin jos se kuiteskin on virallisella taholla itsellään käytössä niin miksipä sitä nyt kaihtamaan.
Ainakin f1.com:ssa on Räikkönen ää- ja öökkösillä.On siellä virallisella taholla sellaisetkin nimet kuin Raikkonen ja Hakkinen...
Minua taas suoraan sanoen kyrpii se, että kun jostakin venäläisestä urheilijasta on iät ja ajat käytetty tiettyä kirjoitusasua niin yhtäkkiä joku besserwisseri tulee kertomaan, että ei nimeä niin kuulu kirjoittaa ja lyödään esille kirjoitusasu joka on tungettu täyteen ylimääräisiä kirjaimia.Kirjoitin yhden kommentin asiapuolelle ja heti oli modet kiukkuamassa
Mitenhän pitkä banned-status iskee, kun menin kirjoittamaan Kvyat?
Jospa sovittais, ettei niitä mainita yhtään millään nimellä.Minua taas suoraan sanoen kyrpii se, että kun jostakin venäläisestä urheilijasta on iät ja ajat käytetty tiettyä kirjoitusasua niin yhtäkkiä joku besserwisseri tulee kertomaan, että ei nimeä niin kuulu kirjoittaa ja lyödään esille kirjoitusasu joka on tungettu täyteen ylimääräisiä kirjaimia.
Komp. Olin ihan osmona että mitä täällä tapahtuu kun koitin yksi päivä etsiä Sergei Fedorovin wikipedia-artikkelia.Minua taas suoraan sanoen kyrpii se, että kun jostakin venäläisestä urheilijasta on iät ja ajat käytetty tiettyä kirjoitusasua niin yhtäkkiä joku besserwisseri tulee kertomaan, että ei nimeä niin kuulu kirjoittaa ja lyödään esille kirjoitusasu joka on tungettu täyteen ylimääräisiä kirjaimia.
Otetaan esimerkiksi Kovalchuk jonka nimen kohdalla joku besserwisseri yhtäkkiä päätti, että oikea kirjoitusasu on joku hiton Kovaltczxhukch joka näyttää puolalaiselta nimeltä ja nykyään hänen nimestään löytyy niin monta kirjoitusasua, että kukaan ei tiedä mikä niistä on se oikea.
Onko liikaa vaadittu se, että kirjoitetaan venäläisten nimet niin kuin ne kirjoitetaan kansainvälisissä medioissa eikä väännetä niitä niin, että ne lopulta näyttävät puolalaisilta nimiltä.