FW08
Registered User of Talent
ASSHOLE!Yhdysvaltain ikioma Niki Lauda.
ASSHOLE!Yhdysvaltain ikioma Niki Lauda.
Jos mua tarkootat ni en. Kuunnellut paljonkin...Et vissiin ole Rushia nähnyt?
Joo. Sitten toi mun kommentti voi vaikuttaa oudolta.Jos mua tarkootat ni en. Kuunnellut paljonkin...
Mutta tyylitellä voisi ohittamalla kaikki kierroksella tai vääntämällä reikäisen donitsin ennen ruutulippua.Hyvä kisa Sebastianilta!
Parempaa sijoitusta ei voi ihminen ajamalla tavoittaa.
Hyvä Fettel, hyvä Sweitsi!
Whatever. Peace. Kleinbusseja, kukkia ja hiuspalmikoita. Moron....Joo. Sitten toi mun kommentti voi vaikuttaa oudolta.
Ja nyt tulee harvinainen kommentti: valitettavasti kanadalainen proge ei auta tässä tilanteessa.
Kädet kipsissä on vaikeata ajaa lujaa. Toivottavasti paranee ensi kisaan.Pläääh. Olispa Heikki pärjännyt paremmin. Valtteri toki ilahdutti.
Mitä vittua? :mad_old:Mario on Nomiakin seniilimpi.
Älä ny tosta suutu, onhan se muakin seniilimpi.Mitä vittua? :mad_old:
En mitä sitä, mutta kuka on Mario? :mad_old:Älä ny tosta suutu, onhan se muakin seniilimpi.
Ei nuku. Sohvalta tuli vierestä heti kommentti, että se saa lohtukyytiä tänä iltana. Naisen arvioo luotan näissä jutuissa paremmin.Olipas jännittävä kisa. Meinasin pari kertaa nukahtaa kesken kisan.. (aivan sama vaikka oisin nukahtanut, en ois menettänyt mitään)
Kamerat kun kuvas Sutilin tyttöystävää keskeytyksen jälkeen, niin ilmeistä pystyi suurinpiirtein lukemaan sen että ensi yönä Sutil nukkuu sohvalla.. tai lattialla patjan ja viltin kera.
Luigin velipoika.En mitä sitä, mutta kuka on Mario? :mad_old:
Mitä vittua? :mad_old:
Bros.En mitä sitä, mutta kuka on Mario? :mad_old: