mustakaari
"Se on juurikin näin"
B-O-R-I-N-G
Arvelen Heikkiä.Mikähän tuossa Heikin ajamisessa mättää.
Eiköhän sieltä tule jäätävät selitykset.Mikähän tuossa Heikin ajamisessa mättää.
Loput kierrokset kilpailun nopeimpia, niin nousisi mahtavasti sijalle 11?Heikki vois nyt repäistä ja tehdä jotain näyttävää.
Lieneekö Salo ainoa positiivinen poikkeus.Harvapa noilla tuurauskeikoilla on loistanut.
Nosiis, ajattelin lähinnä jonkun kierroksella ohittavan kilkkaamista ulos tai jotain muuta mieleenpainuvaa...Loput kierrokset kilpailun nopeimpia, niin nousisi mahtavasti sijalle 11?
Jaa? Muistaakseni pari onnistumista kuudesta kisasta. Osassa aivan kuutamolla.Lieneekö Salo ainoa positiivinen poikkeus.
Nyt vain jännitetään onko palkintojenjakotilauudessa Greenpace roikkumassa valjaineen katosta huutamassa ÖÄÄÄ MIE OON HIPPI!Ei tätä pelasta enää sadekaan.
Jaa? Muistan vain onnistumiset. Niin aivan varmasti myös Salo itse.Jaa? Muistaakseni pari onnistumista kuudesta kisasta. Osassa aivan kuutamolla.
Minuakin hävetti Häkän ensimmäinen voitto.Turhaa höpinää tuo haikailu Webberin luovutusvoitosta. Mun mielestä olisi jopa vähän nolo veto. Jee, lahjavoitto.