markoj
Custom User
Ai niitä hippejä?Nyt vain jännitetään onko palkintojenjakotilauudessa Greenpace roikkumassa valjaineen katosta huutamassa ÖÄÄÄ MIE OON HIPPI!
Ja onko Barichello haastattelemassa.
Ai niitä hippejä?Nyt vain jännitetään onko palkintojenjakotilauudessa Greenpace roikkumassa valjaineen katosta huutamassa ÖÄÄÄ MIE OON HIPPI!
Ja onko Barichello haastattelemassa.
Joo. Olis kisavoittaja ilman tallimääräystä. Loppupeleissä siis ilman turhaa tallimääräystä.Jaa? Muistaakseni pari onnistumista kuudesta kisasta. Osassa aivan kuutamolla.
Niin.Ai niitä hippejä?
NEVÖ FORGET HUNGARORING!Jaa? Muistan vain onnistumiset. Niin aivan varmasti myös Salo itse.
No varmaan tosi hienoo ottaa tallikaverilta koko kausi pataan ja sitten viimesessä kisassa saada armopala.Minuakin hävetti Häkän ensimmäinen voitto.
Sou, hau was dö reis? guud or bääd?Ens vuonna FIA laittaa burbin joka kisaan haastattelemaan palkintopallimiehet.
Niin tai neljä kautta.No varmaan tosi hienoo ottaa tallikaverilta koko kausi pataan ja sitten viimesessä kisassa saada armopala.
No se.Niin tai neljä kautta.
Ja sen kisan voittopokaalikin Salolta löytyy.Joo. Olis kisavoittaja ilman tallimääräystä. Loppupeleissä siis ilman turhaa tallimääräystä.
Öö..? Who are your name? Was race a formula so you? Have you please not?Ens vuonna FIA laittaa burbin joka kisaan haastattelemaan palkintopallimiehet.
Mersu voitti 6:uudella pisteellä.Mites toi Mersu vs. Laareni meni?
Viisi.Niin tai neljä kautta.