Eikös tuohon tallentavaan boxiin tule itsekseen virrat kun ajastus alkaa. Vai katkasetko sä kenties virrat siitä tyystin kun poistut residenssistä?Komp. Ens sunnuntaina joudun muutenkin heräämään aikaisin, että silloin vois harkita. Tosin voishan sen tallennuksenkin virittää. Kai sitä nyt puoleksitoistavuorokaudeksi uskaltaa jättää digiboxin päälle, vaikkei kotona olekkaan.
Täytyy varmaan ite lähteä alkamisaikaa selvittämään, kun ei täältä sen vertaa asiantuntemusta löytynyt.
En oo tainnu nykyiseen boxiin kokeilla. Entisessä piti jotenkin erikseen ohjelmoida se käynnistymään. Lähtökohtaisesti painan kyllä pidemmäksi aikaa poistuessani jatkojohdon punaisesta napista jolloin sammuu virrat digiboxista, telkkarista ja stereoista, mut voin mä sen boxin valmiustilaan tällä kertaa jättää.Eikös tuohon tallentavaan boxiin tule itsekseen virrat kun ajastus alkaa. Vai katkasetko sä kenties virrat siitä tyystin kun poistut residenssistä?
Mun mielestä nuo kumpikin, etenkin jos pätevät samanaikaisesti, ovat suht koht päteviä argumentteja ihan minkä tahansa asian puolesta.Siihen ei varsinaisesti mitään muuta voittavaa argumenttia ole kuin yleinen homous ja natsikortti.
Onko tuohon tullu sitten joku muutos, kun mun muistaakseni silloin "vanhaan hyvään" aikaan ne skabat alkoivat joskus viideltä aamulla? Eli onko Bernie siirtäny alkamisajankohtaa myöhäisemmäksi, jotta eurooppalaisten ei tartte nousta yöllä?En minä nyt aamuyöksi sanoisi Australiankaan kilpailuajankohtaa.
On sillä kouvolla kova formulakiima, jos melkein viisi tuntia ennen starttia herää sohvatyynyjä pöyhimään ja kaljoja availemaan.
Toki se kausi alkaa vapailla harjoituksilla jo huomenna:frank::frank::frank:Practice 1 Fri 03:30
Practice 2 Fri 07:30
Practice 3 Sat 05:00
Qualifying Sat 08:00
Race Sun 08:00
On se yhtä perkelettä tuo ihmiselämä. Kaikkeen sitä joutuu taipumaan muitten tähdän.....niin paitti että lauantai-iltana joutuu ehkä nauttimaan alkoholia, saa nähdä meneekö myöhäiseksi.
Sanos muuta, ittehän olisin tietysti mieluummin menny vaikka iltakirkkoon.On se yhtä perkelettä tuo ihmiselämä. Kaikkeen sitä joutuu taipumaan muitten tähdän.
Kai sä otat myös jääkaapin, pakastimen ja uunin töpselit irti?En oo tainnu nykyiseen boxiin kokeilla. Entisessä piti jotenkin erikseen ohjelmoida se käynnistymään. Lähtökohtaisesti painan kyllä pidemmäksi aikaa poistuessani jatkojohdon punaisesta napista jolloin sammuu virrat digiboxista, telkkarista ja stereoista, mut voin mä sen boxin valmiustilaan tällä kertaa jättää.
Eikö olisi yksinkertaisempaa kääntää sähköt pois pääkatkaisijasta?Kai sä otat myös jääkaapin, pakastimen ja uunin töpselit irti?
Olis, mutta pitääkö kaikki tehdä yksinkertaisesti?Eikö olisi yksinkertaisempaa kääntää sähköt pois pääkatkaisijasta?
En mä ota mistään laitteesta töpseliä irti. Enkä edes johtoa. Painan vaan yhdestä napista josta sammuu kolme laitetta. Joillakin vasta tulevaisuutta jne.Kai sä otat myös jääkaapin, pakastimen ja uunin töpselit irti?
Mieluiten sieltä, missä aita on matalin.Olis, mutta pitääkö kaikki tehdä yksinkertaisesti?
Sieltä ryömitään juu.Mieluiten sieltä, missä aita on matalin.
2009 kisaan siirrettiin starttia puolitoista tuntia myöhemmäksi.Onko tuohon tullu sitten joku muutos, kun mun muistaakseni silloin "vanhaan hyvään" aikaan ne skabat alkoivat joskus viideltä aamulla? Eli onko Bernie siirtäny alkamisajankohtaa myöhäisemmäksi, jotta eurooppalaisten ei tartte nousta yöllä?
Kahdeksalta olen melko varmasti muutenkin hereillä, joten tuon suhteen ei ongelmia.
....niin paitti että lauantai-iltana joutuu ehkä nauttimaan alkoholia, saa nähdä meneekö myöhäiseksi.