Vapaan liveseuranta lätkän MM-kisoihin Tsekeissä 2015

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Täytyy kyllä sanoa, vaikkei pitäisi, mutta sanon nyt kuitenkin, vaikka ette varmasti pidä siitä, niin aion sen kyllä sanoa. Nyt sen sanon. Ihan kohta. Tai enpäs sanokaan, paitsi että sanonpa. Nimittäin on nuo lätkäpelaajien lempinimet ihan vitusta.

Tolerantti

Well-known member
Olen aivan kujalla tästä Barkov- gatesta. Onko niin, että A. Barkov jr:n vanhemmat ovat aikanaan muuttaneet Suomeen isän kiekkoilun takia. Jr on ollut lapsi muuttohtekellä, tai peräti syntynyt täällä? Sittemmin koko perhe on asettunut Suomeen? Isä Barkovko on pelaillut Venäjän maajoukkueessa?

Suomella on usein ollut epäonnea aikuisten ostomamu-urheilijoiden kanssa. Eduard Hämäläinen, 10-ottelija, taantui heti kun tuli suomalaiseksi. Samoin kävi kiekonviskaaja Franz Kruegerin kanssa. Niin, ja Kenian ylätasangoilta tulleet pitkänmatkanjuoksijat eivät ole pärjänneet edes kotimaiselle kärjelle.

Nurtsi

Registered Loser
Olen aivan kujalla tästä Barkov- gatesta. Onko niin, että A. Barkov jr:n vanhemmat ovat aikanaan muuttaneet Suomeen isän kiekkoilun takia. Jr on ollut lapsi muuttohtekellä, tai peräti syntynyt täällä? Sittemmin koko perhe on asettunut Suomeen? Isä Barkovko on pelaillut Venäjän maajoukkueessa?

Suomella on usein ollut epäonnea aikuisten ostomamu-urheilijoiden kanssa. Eduard Hämäläinen, 10-ottelija, taantui heti kun tuli suomalaiseksi. Samoin kävi kiekonviskaaja Franz Kruegerin kanssa. Niin, ja Kenian ylätasangoilta tulleet pitkänmatkanjuoksijat eivät ole pärjänneet edes kotimaiselle kärjelle.
Ei kai tässä mitään gatea ole muualla kuin Burbin päässä. Sashan vanhemmat on venäläisiä, mutta hän itse on syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ainakaan minä en ole kuullut mitään keskustelua siitä mitä maata hänen pitäisi edustaa. Suomen paidassa hän on aina kiekkoillut.

Lunssila

Well-known member
Mutta kuka on tämä Sasha, josta usein puhutaan jääkiekon yhteydessä? Ikonen?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Täytyy kyllä sanoa, vaikkei pitäisi, mutta sanon nyt kuitenkin, vaikka ette varmasti pidä siitä, niin aion sen kyllä sanoa. Nyt sen sanon. Ihan kohta. Tai enpäs sanokaan, paitsi että sanonpa. Nimittäin on nuo lätkäpelaajien lempinimet ihan vitusta.
Kuten Pyydys ja Paroni?

Tai Keuruun Kovaltsukki tai Niiralan Maltsev?

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Typeriä lempinimiä media antaa lajista riippumatta. Kuningas Litmanen, Hallintopäällikkö, Oviedon ihmisohjus jne. Hävettää saatana!

Nurtsi

Registered Loser
Juhani Tamminen uhkasi laulaa karaokea. Mulla oli jo sormi mute-napilla.

Nurtsi

Registered Loser
Venäjä ihmeissään jenkkien kanssa.
Olisko niin, että se Usaa usein vaivannut asennevamma olisi nyt tarttunut vastustajiin.

E. tietysti eihän se Venäjällekkään mikään uusi ongelma ole.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Jengit vetää usalaisia retkuun. Antavat helpolla voittoja jotta usalaisilla aukee takki, sitten pudotuspeleissä, eli pudiksissa, joku Tsekkosslovenia vetää niitä turpiiniin 3-1.