Täytyy kyllä sanoa, vaikkei pitäisi, mutta sanon nyt kuitenkin, vaikka ette varmasti pidä siitä, niin aion sen kyllä sanoa. Nyt sen sanon. Ihan kohta. Tai enpäs sanokaan, paitsi että sanonpa. Nimittäin on nuo lätkäpelaajien lempinimet ihan vitusta.
Ei kai tässä mitään gatea ole muualla kuin Burbin päässä. Sashan vanhemmat on venäläisiä, mutta hän itse on syntynyt ja kasvanut Suomessa. Ainakaan minä en ole kuullut mitään keskustelua siitä mitä maata hänen pitäisi edustaa. Suomen paidassa hän on aina kiekkoillut.Olen aivan kujalla tästä Barkov- gatesta. Onko niin, että A. Barkov jr:n vanhemmat ovat aikanaan muuttaneet Suomeen isän kiekkoilun takia. Jr on ollut lapsi muuttohtekellä, tai peräti syntynyt täällä? Sittemmin koko perhe on asettunut Suomeen? Isä Barkovko on pelaillut Venäjän maajoukkueessa?
Suomella on usein ollut epäonnea aikuisten ostomamu-urheilijoiden kanssa. Eduard Hämäläinen, 10-ottelija, taantui heti kun tuli suomalaiseksi. Samoin kävi kiekonviskaaja Franz Kruegerin kanssa. Niin, ja Kenian ylätasangoilta tulleet pitkänmatkanjuoksijat eivät ole pärjänneet edes kotimaiselle kärjelle.
Juu, sori sinä ja Dominic. Sehän Aleksander Barkov jr. aka. Sasha Barkov.Mutta kuka on tämä Sasha, josta usein puhutaan jääkiekon yhteydessä? Ikonen?
Kuten Pyydys ja Paroni?Täytyy kyllä sanoa, vaikkei pitäisi, mutta sanon nyt kuitenkin, vaikka ette varmasti pidä siitä, niin aion sen kyllä sanoa. Nyt sen sanon. Ihan kohta. Tai enpäs sanokaan, paitsi että sanonpa. Nimittäin on nuo lätkäpelaajien lempinimet ihan vitusta.
Olisko niin, että se Usaa usein vaivannut asennevamma olisi nyt tarttunut vastustajiin.Venäjä ihmeissään jenkkien kanssa.
Montak veliee sil si lain onka?Tamilla on kyllä paljon veljiä.
Olleet isä ja äiti usein kotona samaan aikaan.
Eihän tuo ole kuin räpätin fillarin pinnoissa.Montak veliee sil si lain onka?
Turskan kalastajat yrittää pistää jellonalle kapulia rattaakseen.