Vapaan liveseuranta lätkän MM-kisoihin Tsekeissä 2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antsa Rieppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä kevään tullen, on ollut kyllä kovaa suorittamista forumilla. Oikein vittu itujen esiin nousu.

Se tosin jäi hieman mietittyttämään, että pelaavatko huorat oikeasti mielellään jääkiekkoa. Täysin uusi tieto mulle, mutta kaippa sillekin joku tausta löytyy.

Onk täl USA-SLO pelin lopputuloksella jotain/mitään merkitystä Suomen jatkon kannalta?

Ennen ValkoVenäjä peliä olin ymmärtävinäni, että merkitystä olisi. Emmää tiedä.

Onk täl USA-SLO pelin lopputuloksella jotain/mitään merkitystä Suomen jatkon kannalta?

Ennen ValkoVenäjä peliä olin ymmärtävinäni, että merkitystä olisi. Emmää tiedä.

Jos(/kun) USA voittaa, ei Suomella (tai Venäjällä) ole mahkuja nousta B-lohkon ykköseksi. B-lohkoykkönen saa vastaansa oletettavasti heikompaa materiaalia edustavan Sveitsin (A-lohkon nelonen).
Nyt kun USA näyttäis voittavan, pelailee Suomi ja Venäjä vain siitä kumpi saa vastaansa Ruotsin tai Tsekin.

Jos(/kun) USA voittaa, ei Suomella (tai Venäjällä) ole mahkuja nousta B-lohkon ykköseksi. B-lohkoykkönen saa vastaansa oletettavasti heikompaa materiaalia edustavan Sveitsin (A-lohkon nelonen).
Nyt kun USA näyttäis voittavan, pelailee Suomi ja Venäjä vain siitä kumpi saa vastaansa Ruotsin tai Tsekin.

Erittäin ammattitaitoinen selonteko. KIITOS BURB!

Slovakia jo noussut 3-0 tappiosta 4-3 johtoon! Ehkä tässä sittenkin saadaan Venäjä-Suomi peliin panosta.

Nyt tästä ei enää kyllä pysty arvaamaan yhtään kumpi vie.
2 erän lopulla näytti, että Slovakit painaa rinnalle ja ohi että heilahtaa. Nyt on tasavertaisempaa kohellusta molemmin puolin.

Menikös se nyt niin, että USA ei saisi voittaa jatkoajallakaan, jos jellonat mielivät lohkovoittajiksi?

Veikkaan että USA on kuitenkin vahvempi rankkareissa.