Vapaan MM-kisat

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Joo, nauratti.
Ensimmäinen ajatus oli, että voipa aikuisten leikki olla joillekin varsin mieltä kiihottavaa hommaa. Aikuinen mies oli ihan liekeissä jostain potkupallosta.
Hieno homma. :thumbup:
Niin, eihän täälläkään ole kukaan ikinä ollut liekeissä esim. mistään formuloista. ;)
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Niin, eihän täälläkään ole kukaan ikinä ollut liekeissä esim. mistään formuloista. ;)
Monikin varmasti.
Itseni kohdalle moista eläytymisen lahjaa ei ole suotu.
(että nousee lähes pydälle jossain baarissa huutamaan kauheassa etukenossa teeveetä kohti, kädet ja jalat ilmaa huitoen, toisten kaljoja siinä sivussa läiskyttäen ja ympäristönsä täysin unohtaen kun Jos Verstappen yrittää ohittaa Takuma Satoa)


No joo, olen mä murjassut Vittu JEEES! kun häkkinen on onnistunut erinomaisesti suorassa lähetyksessä.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Päivän vedot:

15 Argentiina - Saksa, Kumpi Menee Jatkoon Argentiina - Saksa 2
2,10
29 Paraguay - Espanja 2
1,35

---------------------

19 Argentiina - Saksa 1=alle 3, X=3, 2=yli 3 Maalia X
4,20
32 Paraguay +1 - Espanja 2
2,20

Mustekala tietää, että Saksa voittaa, joten se on varma 2. Tosin voi päättyä tasuriksi, mutta kun mustekala sanoo, että Saksa voittaa, niin Saksa menee finaaliin.

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/mustekala-onnistunut-kaikissa-mm-tulosveikkauksissa

Espanjaan luotetaan kuin vuoreen.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Monikin varmasti.
Itseni kohdalle moista eläytymisen lahjaa ei ole suotu.
(että nousee lähes pydälle jossain baarissa huutamaan kauheassa etukenossa teeveetä kohti, kädet ja jalat ilmaa huitoen, toisten kaljoja siinä sivussa läiskyttäen ja ympäristönsä täysin unohtaen kun Jos Verstappen yrittää ohittaa Takuma Satoa)


No joo, olen mä murjassut Vittu JEEES! kun häkkinen on onnistunut erinomaisesti suorassa lähetyksessä.
Mä olen muissakin tilanteissa murjaissut Vittu JEES!

Ja jonkin verran eläytynytkin urheilua seuratessani. Kaikista eniten kuitenkin lätkää katsellessani. Toki hornuloitakin aikanaan aktiivisemmin seuratessa. Ja jokunen kerta näissä potkupallisti kisoissa, joskin lajin ns. varjopuolet ja veikkausten osumattomuus vähän niinku tuttaa...
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Olipas helposti arvattava kolmikko aika-ajojen Supertriplassa. Kertoimella 5,92 ei päässyt rikastumaan.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mustekala tietää, että Saksa voittaa, joten se on varma 2. Tosin voi päättyä tasuriksi, mutta kun mustekala sanoo, että Saksa voittaa, niin Saksa menee finaaliin.

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/mustekala-onnistunut-kaikissa-mm-tulosveikkauksissa

Espanjaan luotetaan kuin vuoreen.
Tiesihän se mustekala tuon Saksan pelin oikein, erheellisesti itse kirjoitin, että Saksa menee sillä finaaliin, vaikka siitä ei edes vielä pelattu. Mustekala tiesi myös tappion Espanjalle.

Nyt mustekala on nyt ennustanut, että Saksa voittaa pronssia ja Espanja finaalin. Itsehän laitoin näillä vetovinkeillä 16 euroa peliin. Toivotaan taas, että mustekala ennustaa suoraa voittoa, eikä jatkoaikakikkailua.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Uruguay:n voitolle oli niin houkuttelevat kertoimet, että laitoin tulosvetoon 1-0 ja 2-0 Uruguaylle.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Laitetaan tämä toikki nyt pakettiin, vaikka forumin kiinnostus kisoja kohtaan näytti hiipuvan tosipelien alkaessa.

Viimeinen vetokierros toi lähes omat takaisin, ehkä hieman miinukselle jäätiin. Mustekalan opeilla saatiin pronssipelistä ja finaalista suurella panoksella yli 40 euroa ja samalla toteutui ennen kisoja ennustettu Espanjan mestaruus kympin panoksella. Olin onnekseni vahingossa veikannut lopullista voittajaa 90 minuutin pelin sijaan.

Klosen selkävaiva vesitti parhaan vedon, jolla olisi tullut omat pois. Klose olisi melko varmasti tehnyt yhden maalin pronssipelissä.

Ensi kisoissa viisaammin, jos nyt enää virheitään silloin muistaa. No jos EM-kisoissa vielä.
 
Ylös