burb
.
Minähän se vasta kehtaan! Ettäs kehtaankin!Burb ei vaan kehtaa sanoa kannattavansa Öllölän Skeidaopiston Puolivillaisia Pulloilijoita.
Minähän se vasta kehtaan! Ettäs kehtaankin!Burb ei vaan kehtaa sanoa kannattavansa Öllölän Skeidaopiston Puolivillaisia Pulloilijoita.
Vahinko on jo tehty!Anteeksi, Lunssila, ANTEEKSI! :frown::frown::frown:
Olla mies, nainen?Minähän se vasta kehtaan!
Meni maku koko hahmosta.
Juuri näin. Varsinkin sen oman urheilujoukkueen kannattaminen. Rivistä ei koskaan livetä, oli tilanne mikä tahansa.Ei naurata, burb, yhtään tämä huumori. Jos joku asia on elämssä pyhää, niin urheilujoukkueen kannattaminen.
Joskus sitä silleen, uteliaana tyyppinä, haluaiskin ehkä kokeilla että miltä se tuntuis olla noin vietävänä.Juuri näin. Varsinkin sen oman urheilujoukkueen kannattaminen. Rivistä ei koskaan livetä, oli tilanne mikä tahansa.
Tässä sinulle esimakua HPK:n ensi kauden Jyväskylän vierailuista.Kuka nyt ei HPK:ta kannattaisi?
Tuosta vähän esimakua ensi kauteen:
Mulla on entisenä asiakkaana (meni muihin hommiin) ex-naiskärppäpelaaja, jonka poikaystävä pelaa Kärpissä, IFK-fani.Eräs vanha armeijakaverini väitti aivan vakavalla naamalla häneen taannoin törmätessäni, että Tampereella ei saa kannattaa mitään HPK:ta vaan valinta kaupungin kahden joukkueen välillä on tehtävä.
Alanpaskin siis kannattaa manselaista joukkuetta sitten, jos sellainen joskus sattuu voittamaan mestaruuden. Minkä epäilen tapahtuvan.
Minä se olin. Kiitos kuitenkin ettet paljastanut asiaa kaikelle kansalle.Eräs vanha armeijakaverini väitti aivan vakavalla naamalla häneen taannoin törmätessäni, että Tampereella ei saa kannattaa mitään HPK:ta vaan valinta kaupungin kahden joukkueen välillä on tehtävä.
Näköjään mainitsi minut postauksessaan. Onhan NH erään lähisukulaisen miehen FB kaveri, jota ihmettelen suuresti että miten ja miksi.Heklas Nirlin on vähän huonohko häviäjä.
Oli joku patsaskin saanut pelipaidan ylleen.Voi jumpe, mikä määrä väkeä Keskustorilla oli. :eek!:
Ai säkin olit siellä. Yritin väkijoukon läpi pyörällä mutta tehtävän mahdottomaksi todeten kiersin suosiolla Hallituskadun kautta.Voi jumpe, mikä määrä väkeä Keskustorilla oli. :eek!:
Työkumppanini Arska lounaiselta Pirkanmaalta oli myös ko. tapahtumassa.Voi jumpe, mikä määrä väkeä Keskustorilla oli. :eek!: