Vapaan SM-liiga -liveseurantatojck

burb

.
Meni maku koko hahmosta.
:D

Mä oon kirjoittanut tälle palstalle vuosien saatossa varmaan yli kuusi tuhatta viestiä. Elikkäs ihan helevetin palijo. Ihan varmasti suurimmalla osalla on mennyt maku mun sekoilusta. Pyytäisin anteeksi tätäkin jos kiinnostaisi.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Eräs vanha armeijakaverini väitti aivan vakavalla naamalla häneen taannoin törmätessäni, että Tampereella ei saa kannattaa mitään HPK:ta vaan valinta kaupungin kahden joukkueen välillä on tehtävä.
Alanpaskin siis kannattaa manselaista joukkuetta sitten, jos sellainen joskus sattuu voittamaan mestaruuden. Minkä epäilen tapahtuvan.

burb

.
Juuri näin. Varsinkin sen oman urheilujoukkueen kannattaminen. Rivistä ei koskaan livetä, oli tilanne mikä tahansa.
Joskus sitä silleen, uteliaana tyyppinä, haluaiskin ehkä kokeilla että miltä se tuntuis olla noin vietävänä.
Tietotasolla tajuan toki mikä siinä tiimifanittamisessa on se jokin, mutta ei vaan ole napsahtanut kohdille. Lähin vastine lienee Suomikuskien kannattaminen F1:ösessä. Tai muussa moottoriurheilussa, tuntuuhan nuo vaikkapa Palttalan ja Vilanderin saavutukset tosi mukavalta. Kimin ja Valtterin keskinäiset törmäilyt taas tosi pahalta.
Perspektiivieroja lienee, sanoin Hulukkosen äijä kun akkansa kiukutteli karheasta vessapaperista.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eräs vanha armeijakaverini väitti aivan vakavalla naamalla häneen taannoin törmätessäni, että Tampereella ei saa kannattaa mitään HPK:ta vaan valinta kaupungin kahden joukkueen välillä on tehtävä.
Alanpaskin siis kannattaa manselaista joukkuetta sitten, jos sellainen joskus sattuu voittamaan mestaruuden. Minkä epäilen tapahtuvan.
Mulla on entisenä asiakkaana (meni muihin hommiin) ex-naiskärppäpelaaja, jonka poikaystävä pelaa Kärpissä, IFK-fani.

Kaikkea sitä. Panin kyllä eilen kuvan hälle Tappara- ja Ifk-vauvoista.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mikkelin Jugurtit julkisti joukkueensa joka sisälsi aimo annoksen Tuhvan ex-pelaajia. Eikös Sipiläinen ollut jo Jyp-aikoina mukana?

Örfil

Guest
Minä se olin. Kiitos kuitenkin ettet paljastanut asiaa kaikelle kansalle.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Voi jumpe, mikä määrä väkeä Keskustorilla oli. :eek!: