Vapaan tunnarikuvien vaihto?

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Tässä on tainnut töröttää jo koko vuoden Yrjiksen ja Mikon kuva tuossa sivun ylälaidassa, ottaen huomioon että kaverit on enemmän ja vähemmän aktiivisia täällä forumilla! No, pitäähän tuo saada vaihtoon joka tapauksessa!

Olisko aika vaihtaa raflaava kuva esim. verta roiskuva kuva Dompparista (ei kuukautiset) ja joku muu aktiivi tai pari forumilta tms? Itse ehdotan kuvaa musta ja Tosesta prätkien päällä, joka tullee keräämään nuoria naisia 10 kb/vrk tälle saitille!

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Vois olla vaihdon aika, olis hyvä sellanen systeemi et noi kuvat vaihtus tuolla ylhäällä säännöllisin väliajoin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jussi:
Tässä on tainnut töröttää jo koko vuoden Yrjiksen ja Mikon kuva tuossa sivun ylälaidassa, ottaen huomioon että kaverit on enemmän ja vähemmän aktiivisia täällä forumilla! No, pitäähän tuo saada vaihtoon joka tapauksessa!

Olisko aika vaihtaa raflaava kuva esim. verta roiskuva kuva Dompparista (ei kuukautiset) ja joku muu aktiivi tai pari forumilta tms? Itse ehdotan kuvaa musta ja Tosesta prätkien päällä, joka tullee keräämään nuoria naisia 10 kb/vrk tälle saitille!
Vai niin epäilen hiukan tuota jälkimmäistä teoriaa....eikös Yrjölä vieraile aika usein täällä viikolla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Yrjis kelpaa, mutta Maunulan vois heivata helvettiin sieltä.

McMike

Guest
Voisihan sinne ylälaitaan laittaa kuvat kahdesta enkelinkasvoisesta neitokaisesta.
Varmasti forumilaisistakin sellaisia löytyisi ja sittan vaan kuvia julki ja porukalla äänestämään.

Örfil

Guest
:cool:

<small>[ 13-10-2003, 09:14: Message edited by: Jussi ]</small>

72

Well-known member
Dominic:
Yrjis kelpaa, mutta Maunulan vois heivata helvettiin sieltä.
Mene itse vaan helvettiin....ai mut sä oletkin jo siellä, maanpäällisessä semmoisessa. Tarkoitit varmaan, että Mikon kuvan voisi tuosta poistaa, poistakaa vaan, ettehän koskaan edes kysyneet lupaa ainakaan etukäteen.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Pirita T. Maunula:
ettehän koskaan edes kysyneet lupaa ainakaan etukäteen.
Jos mä nyt en ihan väärin muista, ni kuvan laittoa "otsikkoon" venytettiin sen takia, koska aihetta käsitelleeseen topiciin ei saatu kuvassa olevien henkilöiden kommenttia. Mielestäni kommentit kuitenkin lopulta tuli, ja sen jälkeen systeemi muuttui.

Voin toki muistaa myös väärin.

72

Well-known member
Niin, lopulta. Sama se nyt enää on.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Pirita T. Maunula:
Niin, lopulta. Sama se nyt enää on.
Nii, no mutta ennen sitä kuvat ei tuossa ollut?
Vai onko nyt kyse vain siitä, kun rouva Maunula ei "päässyt" muinoin tuohon?

72

Well-known member
En olisi halunnut ennen, enkä nytkään kuviani tuohon. Kotisivut ovat sitä varten.

K.Yrjölän kommenteista en muista, mutta Mikon kohdalla kävi niin, että hänen kuvansa laitettiin tuonne ennen kuin häneltä saatiin vastausta. Eikä sillä sen jälkeen ollut niin väliä, kun esillä oli jo. Kuvahan on siis ilman mun lupaa kopioitu meidän hääsivulta, jotka olen tehnyt. Mutta olkoon. Kiva kun kelpuutitte.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä siellä pitäis olla ehdottomasti Jussi ja AJ.

Toinen vaihtoehto on AJ ja Jussi.