Vapaan vaalipäivää & tulosilta live, E2015

Käytin äänioikeuttani

• Äänestäjiä yhteensä
    54

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
– Joko kuori on joutunut erehdyksessä hukkaan tai sitten se on hävitetty tahallaan. En tunne tämän alueen taustoja, mutta käsittääkseni vaalilautakunta edustaa poliittisesti toista laitaa kuin minä itse.
Kun äänestyslippu on ollut kuoressa, se on ennakkoäänestyksessä annettu. Ennakkoäänet taas lasketaan erikseen, eikä äänestyspaikkakohtaisesti. Tyyppi vielä kertoo olleensa vaalilautakunnassa, eikä edes tuota tiedä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Uskon sen. Meinaan vaan sitä että jos demarit jäisi pois niin tarvitsisi kenenkään enää elätellä toiveita punamullasta ja hallitus/hallitusohjelma nopeammin kasaan.
Sun pitää sanoa se kepun väelle, ei mulle. Mä olen aika pienellä mandaatilla tässä.

McRäkä

Banned
On se kyllä uskomatonta seurata miten tänkin foorumin työläiset on kovasti omaa oksaansa sahaamassa poikki. :nope:

On se kumma homma että ay-liikkeen historia on jo aikasta pitkä, mutta vasta tänä päivänä tajutaan että kaikki tuo työ on tehty täysin turhaan ja mennyt hukkaan. Sekin aika ja vaiva kun olis kohdistettu johonkin muualle niin olis maailma varmasti parempi paikka - ihan kaikille. :ahem: :eek:

Archie

Well-known member
Kunhan AY-liike ja vasemmistopuolueet pääsevät sivulle, joka alkaa vuosiluvulla 2010+, niin eiköhän se suosio sieltä ala taas nousta.

burb

.
Suurimmalle osasta työläisistä vahva ay-liike on suurin tuki ja turva. McRäkäkin tod.näk. hyötyy siitä, vaikka ei tajua. No, kauhalla ei voi ottaa.

burb

.
Kunhan AY-liike ja vasemmistopuolueet pääsevät sivulle, joka alkaa vuosiluvulla 2010+, niin eiköhän se suosio sieltä ala taas nousta.
Jep. Muutoksen paikka. Itse yhdistäisin koko vasemman sektorin ja tekisin siitä selvemmin ay-liikkeen poliittisen siiven. Vaan tuskinpa onnistuu, eiköhän nuo pässit sekoile ja valtataistele tuon homman pilalle keskenään vielä pahemminkin.

burb

.
Liika valta on liikaa valtaa minkä hyvänsä tahon käsissä.
Paitsi jos se on F1-Forumin moderaattorien käsissä. Siinä on kyllä upea ja komea porukka! Ja niin miellyttäviäkin että!
En mä mitään nuoleskele, totean vain faktan.

(eiköhän tällä taas parit bannit vältetty)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Paitsi jos se on F1-Forumin moderaattorien käsissä. Siinä on kyllä upea ja komea porukka! Ja niin miellyttäviäkin että!
En mä mitään nuoleskele, totean vain faktan.

(eiköhän tällä taas parit bannit vältetty)
Hyvin palkattu virkanne Kilpavene-osaston ulkoistamiskonsulttina on tätä myöten selvä.

McRäkä

Banned
Suurimmalle osasta työläisistä vahva ay-liike on suurin tuki ja turva. McRäkäkin tod.näk. hyötyy siitä, vaikka ei tajua. No, kauhalla ei voi ottaa.
Ja vitut. Pelkkä työllistämisen este ja kapitalistin kiusaksi luotu härdelli koko ay-toiminta. Alas työn orjat sorron alle painukaa perkele!!! Parastahan olisi jos ei työllistettäisi ollenkaan vaan käytettäs orjia. Oi sitä kilpailukykyä ja voittojen lotinaa omistajien rahasäiliöihin!!! :alppu:

oldez

Well-known member
Vasemmisto teki hommansa aikanaan. Se oli hyvä juttu, mutta nyt monista jutuista on tullut rasitteita. Moderni yhteiskunta on paljon dynaamisempi eikä esim. yleissitovat työehtosopimukset saunalisineen ja pekkasineen ole nykypäivää.

McRäkä

Banned
Onneks nykyään on moderni ja dynaaminen yhteiskunta johon ei ay-liike sovi. Ennen olikin kaikki paskemmin. :nope:

Nyky-työnantajatkin on niin lutusia että ne suorastaan ei osaa mitään muuta kuin ajatella pelkästään työntekijöiden etua. Ihan käy sääliksi ne omistajat kun ei niitä kukaan ajattele. Miksei kukaan ajattele omistajia!?!??!?? :thumbfh:

jjv

Arschloch
Työnhakijat aamulla portin taakse riviin josta halvimmat tuntipalkkavaatimukset tehneet kellokorttia leimaamaan. Puoliltapäivin uusi huutokauppa.

McRäkä

Banned
Työnhakijat aamulla portin taakse riviin josta halvimmat tuntipalkkavaatimukset tehneet kellokorttia leimaamaan. Puoliltapäivin uusi huutokauppa.
Tää jokaikiseen tessiin välittömästi!

Ja kielletään ne AY-liikkeet lailla. Samoin kaikenlaiset minimipalkat, vuosilomat, työajat yms. mitä nyt vaan on laissa määritelty heitetään romukoppaan. Eläköön vapaa kilpailu!!!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ylipitkäksi venytetty teini-ikäinen sarkasmi oman asian julkituontikeinona on kaunista.

Hartsa76

Well-known member
Uskon sen. Meinaan vaan sitä että jos demarit jäisi pois niin tarvitsisi kenenkään enää elätellä toiveita punamullasta ja hallitus/hallitusohjelma nopeammin kasaan.
Todellinen syy sille, että sinä haluat demareitten jäävän oppositioon on kuitenkin se, että sinä haluat heidän saavuttavan murskavoiton seuraavissa eduskuntavaaleissa ja oppositioon jääminen takaa juuri sen murskavoiton, kun kepuun, kokoomukseen ja persuihin pettyneet äänestävät demareita saadakseen muutoksen.

Siinä sivussa myös vasemmistoliitto ja vihreät saavat oman osansa kepuun, kokoomukseen ja persuihin pettyneistä äänestäjistä ja yhtäkkiä Suomi saa seuraavien vaalien jälkeen sen vasemmistohallituksen jota sinä kovasti jatkuvasti toivot.

Hallitusta ja hallitusohjelmaa ei välttämättä saada nopeasti kasaan kokoomuksenkaan kanssa jos he alkavat harata kepun haluamaa yhteiskuntasopimusta vastaan ja todellisuudessa voi olla jopa niin, että vastoin luulojasi demareitten kanssa hallitus ja hallitusohjelma saataisiin nopeammin kasaan kuin kokoomuksen kanssa.