Sano mun sanoneen Lesnar vie.Parin päivän päästä räjähtää, Lesnar vs. Overeem. Tätä on odotettu!
Mun veikkaus Overeem win by (T)KO Round 2.
Vahingon ilo on paras ilo? R.I.P Lesnarin MMA-uraSano mun sanoneen Lesnar vie.
Voitti mestaruuden ikäloppu Couturelta ja recordiksi jää 5-3. No ainakin mestaruutta puolusti pari kertaa ja silloinkin otti iskuja naamariin niin paljon että ihme että piti vyötä edes pari matsia. Mutta joo todisti että pelle painija pärjää oikeessa tappelussa, hetkellisesti.No, voittipahan mestaruuden (parikin kertaa?) ja näytti että pärjää tässäkin lajissa.
Ikävä että hänelle tuli niin paljon terveysongelmia, nyt varmaan hetkeksi jää perheen kanssa rauhoittumaan.
Saas nähdä palaako mies takaisin wwe:hen vai onko jotain uutta aluevaltausta tulevaisuudessa tulossa.
Kyllä se vähän siltä näyttäisi, että Lesnar sinne pellepainiiin takaisin hamuilee.Kyllä Lesnar olisi ainakin tervetullut takaisin WWE:hen, saa nähdä kuinka monta miljoonaa Dana kiskoo Vinceltä :dunno:
Laastari tatskan päälle ja kehään.Uusnatsismia ei siis hyväksytä kehässä:
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/taman-tatuoinnin-vuoksi-suomalaisottelija-suljettiin-kilpailusta---katso-kuva/art-1288441497107.html
Tai muokkauttaa sitä hiukan. Honour -sanan tilalle Donor, niin onkin "verenluovuttaja".Laastari tatskan päälle ja kehään.
Minunkaan mielestä Silvaa ei olisi kyllä pitänyt diskata. Täytyy kait tuomaria ymmärtää jollain tapaa tai sitten ei.Mitäs mieltä täällä ollaan E. Silvan hylkäyksestä? Musta väärä tuomio. Onhan noita iskuja ennenkin menny vahingossa niskan seudulle, väkisin sinne osuu kun vastustaja kääntelee päätä matossa samalla kun iskuja tippuu kupoliin sarjana.
Eerikäisen Esko siellä hyvin vertasi lajia Gladiaattori leffaan :dunno:Anton Radio Suomipopilla http://www.youtube.com/watch?v=HFpouQhocig&feature=player_embedded
Taas tätä vakuuttelua, että kyllä tässä nyt urheilusta, eikä tappelusta ole kyse :frown:. Hienoa kuitenkin, että tämä Antonin soppari on noteerattu useissa eri medioissa.