Örfil
Guest
Joni on aika perkeleen rasittava tyyppi päissään.
Tosin aika moni on.
Tosin aika moni on.
Tunnustan.Tosin aika moni on.
Tänään jos koskaan.*Aktivoi F1-forumin alkolukon toimintaan*
En oo ainakaan omasta mielestäni.Tosin aika moni on.
Omasta mielestä Jonikin on Kimin kaltainen ratinkääntäjä.En oo ainakaan omasta mielestäni.
Sitten kun poika oppii että nainen on muutakin kuin tissit ja pipari. Saattaa mennä vielä tovi. Älä suotta yritä pidättää hengitystä.Milloin tämä kiinnostus ja uteliaisuus muuttuu ihan konkreettiselle tasolle?
Nyt juhlitaan.Voi elämä että ITG on maailman tylsin tyyppi. Edes kerran elämässä juhli äläkkä mieti sitä hiton kirjotuskieltä. Onneks mun suurin kiinnostus on tekeminen(seksi) eikä mikää vitun puhuminen. Se on vaa kommunikointia. Mutjoo iha sama hauskaa vappua sinnekkin! Kerro ees sun suunnitelmat vai onko siellä Darth Landias tosiaan tylsää sithaamista lasermiekoilla ja näin?
Näköjään olin oikeassa, ja sinä väärässä, hyvin nopeasti. Noh, jos silmät kiinni tallustelee, niin onhan tuo mahdollista. Hassua on se, että samalla on suu auki. Tsemppiä.burb ei kovin loistavaa uraa käyttäytymistieteiden analyytikkona tekisi.
Itse voisin väittää, että minusta kehkeytyy parkettien partaveitsi ja hillitön seuramies humalassa.Joni on aika perkeleen rasittava tyyppi päissään.
Tosin aika moni on.
Mullon toi sama.Itse voisin väittää, että minusta kehkeytyy parkettien partaveitsi ja hillitön seuramies humalassa.