Sam
Muumipappa
T.K
Se on niinkuin vappua pidelly ja silleen.Noin niinku muuten?
Ihan hyvin, kiitos kysymästä.Noin niinku muuten?
Pitäisi.Mieli kyllä tekisi. Pitäisiköhän antaa oman sisäisen perhosensa lentää ja olla taivaan lapsi?
:frank:12. Kuvia on luvallista postata jos ne liittyvät keskusteltavaan aiheeseen ja tuovat keskusteluun jotain lisäsisältöä. Kuvan postaajan on hyvä kertoa myös lyhyesti kuvan ydinasiat. Keskustelun tulee kuitenkin tapahtua ensisijaisesti tekstimuodossa.
:frank:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=36323Vapaan puolen säännöt
F1-forumin säännöt on uusittu. Uudet säännöt ovat nähtävissä täällä.
Tällä osastolla sen sijaan noudatetaan Vapaan Keskustelun sääntöjä.
Nonih! :thumbup:
On kai ne jo sulleki tullu tutuksi, kun et ihan kolmen postauksen nyyppä lie.Nonih! :thumbup:
Mitä nua vapaan keskustelun säännöt muuten pitää sisällään? kaikki on sallittua paitti pureminen ja sekin on kielletty vain vesikauhuvaaran vuoksi?
On tua linja ollu vuosien varrella sen verran vaihtelevaa, että ihan välttämättä ei ole, mutta eiköhän me vaan pärjätä jatkossakin näin ihan ilman sen kummempia virallisia kiemuroita :wink:On kai ne jo sulleki tullu tutuksi, kun et ihan kolmen postauksen nyyppä lie.
Onko vapaalla jaettu rangaistuksia? Ei nyt tule mieleen.On tua linja ollu vuosien varrella sen verran vaihtelevaa, että ihan välttämättä ei ole, mutta eiköhän me vaan pärjätä jatkossakin näin ihan ilman sen kummempia virallisia kiemuroita :wink:
Mun ymmärtääkseni on ja varmaan ihan aiheestakin.Onko vapaalla jaettu rangaistuksia? Ei nyt tule mieleen.
Varmasti aiheetta ja aiheellisesti. Vois vaikka banjota markoj:n päiväksi - ihan pointtia korostaakseen.Mun ymmärtääkseni on ja varmaan ihan aiheestakin.
Niin vois, sillä on tänään selkeesti kiukuttelupäivä, mikä hälle toki suotakoot, mutta vois kai sitä ihan aiheettakin bannata. Ihan noin vaan *poks* :ahem:Varmasti aiheetta ja aiheellisesti. Vois vaikka banjota markoj:n päiväksi - ihan pointtia korostaakseen.
Anuspuukko-gatesta napsui ainakin ja onhan noita ajansaatissa trollien takia viuhunut.Onko vapaalla jaettu rangaistuksia? Ei nyt tule mieleen.
Taasko mä oon missannu jotain jännää?Anuspuukko-gatesta