Nyt kun tuo skaalautumisasia selvisi, niin tuohan se.Huom! max-width: 100% toimisi!
Oli mulla tuo %-juttu jo aiemmin mielessä.http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=39953&p=2301173&viewfull=1#post2301173Nyt kun tuo skaalautumisasia selvisi, niin tuohan se.
Ainut mikä jäi askarruttamaan on se, mistä se leikkautuminen sitten johtui. Sitä en vielä nopeilla kokeiluilla ole onnistunut toistamaan, edes ulomman elementin avulla. No, onhan css:ssä noita vaihtoehtoja.
Eipä taida haku toimia yhtään paremmin.
Olga, Meltsi tai joku voisi testata josko on vahingossa mennyt naisten haku päälle.
Saisko tuolta laitettua, että noita ulkopuolelta linkattavia kuvia ei automaattisesti siirrettäisi paikalliselle serverille? Siis että Retrieve remote file and reference locally ei olis valittuna. Tai edes valintamahdollisuutena.
Pitäiskö ton searchin nyt siis toimia vai enkö mä vain osaa? Mulla herjaa mm. "This type of file can harm your computer Do you want to keep blank anyway" eikä kyllä löydä yhtikäs.
Joko tän nyt pitäis toimia? Herjaa edelleen.
blank.html liittyy ylläolevaan koodin.<body onload="setAjax()">
<iframe id="yui-history-iframe" src="clientscript/yui/history/assets/blank.html"
style="position:absolute;top:0; left:0;width:1px; height:1px;visibility:hidden;"></iframe>
<input id="yui-history-field" type="hidden" />
Testasin IE:llä ja se toimi kysymättä mitään. Toisin sanoen nuo iframe rivit saattaisivat olla ihan turhia (aiheuttaa ko. virheen), jos selain joku muu kuin IE.Step 2: Add the below code right after the body tag
<iframe id="yui-history-iframe" src="assets/blank.html" width="1px" height="1px">
</iframe>
<input id="yui-history-field" type="hidden" />
(Note: iframe is needed only for IE)
Vb:ssä on mahdollista asettaa mobiilityyli oletukseksi vanhoille ja uusille mobiiliselaimille. Säädin sen oletukseksi vanhoille mobiiliselaimille. En tiedä miten vb tekee ajon vanhan/uuden välillä. Alalaidassa on linkki "Full Site", josta saa normityylin näkymään.