Niin kuin kaikkia ennätyksiä, on tätäkin vaikea verrata nykypäivän saavutuksiin. Pistelasku on tietysti muuttunut helpommaksi, mutta kolikolla on toinenkin puoli:
Badoer, 1999
-Ka-aika-ajosijoitus: 20,33
-Ka-sijoitus: 10,83
-DNF-prosentti: 9/15 = 60 %
Sutil, 2009
-Ka-aika-ajosijoitus: 16,09
-Ka-sijoitus: 14,67
-DNF-prosentti: 2/11 = 18 %
Siinä missä Badoerin keskimääräinen sijoitus (maaliin päästessään) on ollut n. 9 sijaa parempi kuin aika-ajoissa, on Sutil parantanut vain noin sijan. Nykyinen luotettavuus on vain aivan käsittämätöntä. Vanhaan hyvään aikaan, kun koneet paukkuivat, pystyivät pari sekuntia hitaammatkin autot ajamaan hyville sijoille.
Kokonaisuutena on kuitenkin vaikea sanoa, kummalla loppujen lopuksi on ollut vaikeampaa. Badoer on pelkästään maaliin ajamalla ollut jopa kymmenen joukossa - toisaalta sen aikaisella Minardilla ei ollut ajamalla mahdollisuuksia haastaa juuri ketään, toisin kuin esimerkiksi VJM02:lla.