Antsa Rieppo
Well-known member
Siten että insinöörit on tumpuloita käytännön asioissa.Olen, mutta miten se moottoritekniikkaan liittyy?
Siten että insinöörit on tumpuloita käytännön asioissa.Olen, mutta miten se moottoritekniikkaan liittyy?
Tämän viikon ohjelmana siivota asunto lattiasta kattoon kö on viikonloppuna party-party *cim*cim*.Niin, olethan töissä kuin tämä toisin :nope:
Hyvä täällä on huudella.
Ei siis pahalla...
Samaa itsekin pohdiskelin, Kyllähän siellä ilmaakin liikkuu kun mäntää liikutetaan, et luulis puhaltavan sen öljyn sit vaan jonnekin. Tuota se epäili heti ensimmäisenä, kun asiasta juteltiin ja samaa se totesi viaksi nyt sitten korjauksen jälkeen.Mulla ei mene ihan järkeen miksi öljy männän päällä olisi juminut kickstartin.
Tungin kerran yhden vehjeksen sylinterin täyteen öljyä. Kyseessä oli Tunturi Sport vm- 76.Mulla ei mene ihan järkeen miksi öljy männän päällä olisi juminut kickstartin.
Erittäin hyvä kommentti.Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Kukaan ei ota enää "Putin syö teirän leivän" toikin trollauksia, niin on näemmä ollu pakko siirtyä muihin toikkeihin hyperventiloimaan.Mitä helvettiä täällä tapahtuu?