-ha-
Well-known member
Erittäin hienoa luettavaa. Toivottavasti tämä tosiaan on alku jonkin suuremman.
Vaikea sanoa, ne alkaa selkeästi hallita taktiikkansa, eli laidalta pitkä kottilan päähän ja sit Kottila yrittää ite, tai tiputtaa muille...Roboo:
Mites, jaska, millainen oli tuon pelin yleinen taso mielestäsi esim. verrattuna HJK:n avauspeliin Jokereita vastaan?
Ett silleen!!!!!!!1Ensi sunnuntain (1.6.) Veikkausliiga-ottelu TPS:n ja HJK:n välillä kiinnostaa turkulaisyleisöä. TPS:sta kerrotaan, että otteluun oli myyty ennakkolippuja torstaihin mennessä jo yli 3000. TPS:n hyvät alkukauden otteet sekä hallitsevan Suomen mestarin saapuminen Veritas Stadionille tuntuvat olevan turkulaisyleisölle yhdistelmänä mieleen. Ottelu alkaa poikkeuksellisesti vasta klo 19.00 televisioinnin vuoksi. Ottelua seuraavat paikan päällä myös mm. Suomen kesäkuisiin EM-karsintaotteluihin valmistautuvat päävalmentaja Antti Muurinen sekä Aston Villan maalivahti Peter Enckelman.
Noh, ei mennyt pitkään... Eilen 1477. Syystä Rautiainen antoi kuulua!Nopeahuoli:
JOKA VUOSI ensimmäisellä kierroksella on huomattavasti enemmän väkeä katsomoissa kun kaudella yleensä... ja ainakin Stadin todella amatöörimäisen lippurumban takia moni jättänee seuraavan matsin väliin.
Niin no Jokerit ei ole koskaan vetänyt lähellekään klubin verosesti populaa.....Nopeahuoli:
Noh, ei mennyt pitkään... Eilen 1477. Syystä Rautiainen antoi kuulua!
Juu, kun jengi otettiin pois Pihlajamäestä, niin siitä tuli juureton. Jengin sikäläiset fanit ei seurannut ja uusia ei saatu, kun muutama Narrien kääkkäjengin kannattaja...Nopeahuoli:
Ja PK-37n aikoina veti enemmän kun nyt, mut sit tuli Hjallis ja kusi koko homman.
Valitettavasti. Mutta kyllä olen kahteen klubin peliin, joissa oon ollut ekaa kertaa lippuluukulle jonottanut Suomessa!Vakio:
Urheilulehden tilaajat sai Klubin kausikortin lahjaks, meille tuli lehden mukana kaks kausarii, kertoo jotain veikkausliigasta.
Juu, vaikka oli melkein mestarisuosikki (taitaa olla Suomessa tapana tämä, Klubi&Haka 96, Jokerit 01 jne ) Väitinkö minä muuta!Vakio:
Jaskalle: FinnPa tippui Ykköseen ihan omin avuin.
Toi Platinium katsomo on paras paikka katsoa matsia. Tajusithan jones, että siihen keskitasanteen tuoleille on pöytiin tarjoilu, jos onnistut tarjoilijan näkemään...Jones:
Olin katsomassa Finnair-stadionilla Jokerit - QPS peliä. Aika orpo olo oli pompata melkein yksin pystyyn platium-katsomossa Kupsin tehtyä maalin.
Juu olutta ei saa katsomoon. Mutta jos on tonne platiniumiin liput, niin saa istua siinä terassilla, jossa saa juoda oluttaJones:
Bungasin lurusumpit kahella egellä