kouvotsvoni
Banjottu
Hieno sivusto tuo:thumbup:

Velociraptoreiksi niitä kutsuttiin, mutta enemmän ne muistuttivat jotain deinonychuksia (miten h*lvetissä se kirjoitetaankaan) asiantuntijoiden mielestä.Oliko se Jurassic Parkin raptori sitten jotain ihan eri lajia vai päästä keksitty juttu? Jos kerta oikea velociraptori oli vain polven korkuinen menijä (vaikkakin epäilemättä kokoisekseen aikamoinen tuholainen itseään isompienkin elukoiden kannalta).
Just noin.Velociraptoreiksi niitä kutsuttiin, mutta enemmän ne muistuttivat jotain deinonychuksia (miten h*lvetissä se kirjoitetaankaan) asiantuntijoiden mielestä.
Mun mielestä paras evö. :ahem:Taa on kylla kuukauden parsa toikki...![]()
Näytä liitetiedosto 8278velocilipton = teabagging quickie
Velociraptorit oli kovia juoksemaan. Kuulin työkaverilta semmosen huhun, että velociraptor olisi pystyny juoksemaan Estorilin radan ympäri ajassa, joka olisi riittänyt 5. lähtöruutuun 1994 Portugalin gp:n aika-ajoissa:eek!:.
Loistavaa. Päivän parhaat naurut.Velociraptorit oli kovia juoksemaan. Kuulin työkaverilta semmosen huhun, että velociraptor olisi pystyny juoksemaan Estorilin radan ympäri ajassa, joka olisi riittänyt 5. lähtöruutuun 1994 Portugalin gp:n aika-ajoissa:eek!:.
Tämä on aivan totta!!!Velociraptorit oli kovia juoksemaan. Kuulin työkaverilta semmosen huhun, että velociraptor olisi pystyny juoksemaan Estorilin radan ympäri ajassa, joka olisi riittänyt 5. lähtöruutuun 1994 Portugalin gp:n aika-ajoissa:eek!:.
:ahem:Velociraptorit oli kovia juoksemaan. Kuulin työkaverilta semmosen huhun, että velociraptor olisi pystyny juoksemaan Estorilin radan ympäri ajassa, joka olisi riittänyt 5. lähtöruutuun 1994 Portugalin gp:n aika-ajoissa:eek!:.
Ei ollut keksitty juttu. Oli täysin totta.Oliko se Jurassic Parkin raptori sitten jotain ihan eri lajia vai päästä keksitty juttu? Jos kerta oikea velociraptori oli vain polven korkuinen menijä (vaikkakin epäilemättä kokoisekseen aikamoinen tuholainen itseään isompienkin elukoiden kannalta).
Just semmonen velociraptorin tyyppinen, nelivedolla. Ihan yliveto slikseillä!jengihän on kohtuu pervolla päällä tänään
En usko, että yksikään vain maan päällä/tahi vedessä edennyt dinosaurus olisi kiertänyt Estorilin f1-autoja nopeampaa vauhtia yhtenäkään vuonna kun siellä aika-ajot on ajettu. Mikä on muuten kovin nopeus mitä dino tiettävästi on juossut? Itse veikkaan jos pitää veikata notta noin 90 km/h. Ja elukka on ollut ruumiinrakenteeltaan tollanen raptorityyppinen dino.
Väität että itsensä TheStigin työkaveri valehtelee?jengihän on kohtuu pervolla päällä tänään
En usko, että yksikään vain maan päällä/tahi vedessä edennyt dinosaurus olisi kiertänyt Estorilin f1-autoja nopeampaa vauhtia yhtenäkään vuonna kun siellä aika-ajot on ajettu. Mikä on muuten kovin nopeus mitä dino tiettävästi on juossut? Itse veikkaan jos pitää veikata notta noin 90 km/h. Ja elukka on ollut ruumiinrakenteeltaan tollanen raptorityyppinen dino.
Arviot vaihtelee, mutta vähän yli sadasta kilometristä tunnissa (olikohan 70 mailia) olen parhaimmillaan kuullut puhuttavan/lukenut kirjoitettavan. Pääepäilty näyttää suunnilleen tältä:Mikä on muuten kovin nopeus mitä dino tiettävästi on juossut? Itse veikkaan jos pitää veikata notta noin 90 km/h. Ja elukka on ollut ruumiinrakenteeltaan tollanen raptorityyppinen dino.
Joo ja tommoset gepardit vetää vaan lyhyitä pyrähdyksiä.Arviot vaihtelee, mutta vähän yli sadasta kilometristä tunnissa (olikohan 70 mailia) olen parhaimmillaan kuullut puhuttavan/lukenut kirjoitettavan. Pääepäilty näyttää suunnilleen tältä:
![]()
Eipä noi dinotkaan mitään maratoonareita tainneet olla.Joo ja tommoset gepardit vetää vaan lyhyitä pyrähdyksiä.