JPP
as Quo as possible
Suomen maine sivistysmaana koki kovan kolauksen jo vuonna 1987 ...
Meikäläinen kirjoitti ylioppilaaksi 1987.Voitko vielä kerrata kauheudet, mitä noina vuosina tapahtui?
Suomen maine sivistysmaana koki kovan kolauksen jo vuonna 1987 ...
Meikäläinen kirjoitti ylioppilaaksi 1987.Voitko vielä kerrata kauheudet, mitä noina vuosina tapahtui?
Voitko vielä kerrata kauheudet, mitä noina vuosina tapahtui?
98 oli jäkiksen mm-kisoissa se kaksosanen finaali missä Eric Dahl hyökäsi kaks Peltosen maalia. Siihen täsä viitattaneen.
Suomen maine sivistysmaana koki kovan kolauksen jo vuonna 1987 ja vuoden 1994 siirto (jatkonaan epädemokraattisuuden huipentuma vuonna 1998) oli loogista jatkoa tuolle kehitykselle.
Eikös se ollut Alex Dell joka noi tuomaroi? Tai tunaroi. Otti kyllä aikanaan sen verta koville moinen puusilmäisyys, että piti pistää ihan itkuksi.:frown:
Vai kuoriutuiko Alppu munasta?
Mua on hyvä solvata kun tiedätte että mä en lue tätä säiettä lain.
Ehkä mä ammennan ko. aihepiirien tietämykseni jostain muista lähteistä, kiitos vaan. Aiheina kyllä hyviä ja kiinnostavia.
Forumhetket on toilailua ja nenänkaivuuta varten.
Minäkin tapasin kerran sveitsiläisen, joka ei myynyt aseita, ainakaan mulle ja just silloin.
Voitko vielä kerrata kauheudet, mitä noina vuosina tapahtui? 1994 taisi olla kansanäänestys EU-hun liittymisestä?
Andy vetäisi maton alta?![]()
Voitko vielä kerrata kauheudet, mitä noina vuosina tapahtui? 1994 taisi olla kansanäänestys EU-hun liittymisestä?