Venttis II — The Sequel

Örfil

Guest
Mitä että?

Ei kai kukaan täysijärkinen henkilö kirjoita/editoi mitään kännykällä, tai millään muulla laitteella ajaessaan autoa, junaa, raitiovaunua, mopoa, moottoripyörää, maansiirtokonetta, tai muutakaan vastaavaa laitetta?
Olen sanonut ihan samaa jo iät ja ajat. Sarkaismini ei näköjään uponnut itgiksen kohdalla otolliseen maaperään.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kannattaisiko jättää ajohommat niille, jotka näkee?
Ajohommat hoituvat näön puolesta varsin hyvin. Kuorma-autokortin omistavana kuljettajana näköni tutkitaan lääkärin toimesta tässä iässä viiden vuoden välein ko. kortin säilymisen takia. Kaikkia äärinäköjuttuja yms. tutkaillaan. Kaikki testit olen toistaiseksi läpäissyt. Silmälaseilla toki.

Viestini pointti oli se, että ns. ikänäön takia mun olisi todella typerää alkaa ajaessa yrittää lukea kännykän pieneltä näytöltä tekstiviestejä tai muuta informaatiota. Se on jo ikänäöstä kärsimättömällekin todella vaarallista.

Aina on kaksi minuuttia aikaa pysähtyä linja-autopysäkille, P-paikalle tai mulle turvalliselle paikalle lukemaan ja vastaamaan tekstiviestiin tai muuhun vastaavaan.

Örfil

Guest
Mutta sulla on kuitenkin lämmin sydän. Se on jo paljon.

;)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mitä että?

Ei kai kukaan täysijärkinen henkilö kirjoita/editoi mitään kännykällä, tai millään muulla laitteella ajaessaan autoa, junaa, raitiovaunua, mopoa, moottoripyörää, maansiirtokonetta, tai muutakaan vastaavaa laitetta?

Kännykän napsuttelu ratin takana lie täysin rattijuopumukseen verrattava asia? Näin olen mediaa lukeneena ymmärtänyt.

Toki olen itsekin aikoinani moiseen syyllistynyt, mutta näköongelmien takia näinä aikoina pitää aina pysähtyä tekstailemaan, jos ajaessa viesti tulee.
Tämä saa voittaa.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tämä saa voittaa.
I agree. Oli hyvä tai huono näkö niin en kyl hyväksy näitä jotka soittaa/tekee jotain yhtä fiksua kännykällä samalla ajaen. Mikä on niin kiirellistä, että et voi hoitaa asiaa myöhemmin? Jos itsellä olisi ajokortti ja ostaisin auton en edes harkitsisi puhelimen käyttöä ajaessa. Ikinä.

Örfil

Guest
I agree. Oli hyvä tai huono näkö niin en kyl hyväksy näitä jotka soittaa/tekee jotain yhtä fiksua kännykällä samalla ajaen. Mikä on niin kiirellistä, että et voi hoitaa asiaa myöhemmin? Jos itsellä olisi ajokortti ja ostaisin auton en edes harkitsisi puhelimen käyttöä ajaessa. Ikinä.
Kuka täällä on sanonut noin tekevänsä?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kuka täällä on sanonut noin tekevänsä?

Ainakin minä.

Il Tempo Gigante sanoi:

Kännykän napsuttelu ratin takana lie täysin rattijuopumukseen verrattava asia? Näin olen mediaa lukeneena ymmärtänyt.

Toki olen itsekin aikoinani moiseen syyllistynyt, mutta näköongelmien takia näinä aikoina pitää aina pysähtyä tekstailemaan, jos ajaessa viesti tulee.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Albert lienee jäänyt Viikinsaareen jäiden lähdön takia.
Niin olen, mutta se ei vaikuttane Giganten pelin jatkamiseen millään tavoin.

AJ 5 + 0
Albert Oil 4 + 0
Il Tempo Gigante 5 + 0
Zoe 4 + 1
Jjusban 3 + 2
Captain Howdy 3 + 1
Antsa Rieppo 3 + 0
Bleu 3 + 0
markoj 3 + 0
Örfil 3 + 0
burb 2 + 1
mustakaari the blackbow 2 + 0
Iso8 1+0
Lunssila 1 + 0
Mehe Rienarsuo 1+0
Olga 1+0
Trullinkaasu 1 + 0

Örfil

Guest
Nyt sovelletaan sääntöjä kyllä perislaavilaiseen tyyliin niin, että kukaan ei ymmärrä enää mistään mitään ja loppujen lopuksi ihmettelijät diskataan.