Antsa Rieppo
Well-known member
Kannattaisiko jättää ajohommat niille, jotka näkee?Toki olen itsekin aikoinani moiseen syyllistynyt, mutta näköongelmien takia näinä aikoina pitää aina pysähtyä tekstailemaan, jos ajaessa viesti tulee.
Kannattaisiko jättää ajohommat niille, jotka näkee?Toki olen itsekin aikoinani moiseen syyllistynyt, mutta näköongelmien takia näinä aikoina pitää aina pysähtyä tekstailemaan, jos ajaessa viesti tulee.
Olen sanonut ihan samaa jo iät ja ajat. Sarkaismini ei näköjään uponnut itgiksen kohdalla otolliseen maaperään.Mitä että?
Ei kai kukaan täysijärkinen henkilö kirjoita/editoi mitään kännykällä, tai millään muulla laitteella ajaessaan autoa, junaa, raitiovaunua, mopoa, moottoripyörää, maansiirtokonetta, tai muutakaan vastaavaa laitetta?
Ajohommat hoituvat näön puolesta varsin hyvin. Kuorma-autokortin omistavana kuljettajana näköni tutkitaan lääkärin toimesta tässä iässä viiden vuoden välein ko. kortin säilymisen takia. Kaikkia äärinäköjuttuja yms. tutkaillaan. Kaikki testit olen toistaiseksi läpäissyt. Silmälaseilla toki.Kannattaisiko jättää ajohommat niille, jotka näkee?
Vai semmoista se olikin. Pahoittelen, kun en tajunnut, mutta mää olen vähän tämmöinen...Olen sanonut ihan samaa jo iät ja ajat. Sarkaismini ei näköjään uponnut itgiksen kohdalla otolliseen maaperään.
Nyt sakkasi Örfilin minäkuva. Ajaessa muka...messiaanista panemisella retostelua.Kännykkä. Ajaessa on paha editoida tekstiä.
Tämä saa voittaa.Mitä että?
Ei kai kukaan täysijärkinen henkilö kirjoita/editoi mitään kännykällä, tai millään muulla laitteella ajaessaan autoa, junaa, raitiovaunua, mopoa, moottoripyörää, maansiirtokonetta, tai muutakaan vastaavaa laitetta?
Kännykän napsuttelu ratin takana lie täysin rattijuopumukseen verrattava asia? Näin olen mediaa lukeneena ymmärtänyt.
Toki olen itsekin aikoinani moiseen syyllistynyt, mutta näköongelmien takia näinä aikoina pitää aina pysähtyä tekstailemaan, jos ajaessa viesti tulee.
Messiaaninen räminä kuvasi parhaiten soul-bändimme Köyhänperän kasakat ainokaista esiintymistä.Messiaaninen, minäkuva, sakata
I agree. Oli hyvä tai huono näkö niin en kyl hyväksy näitä jotka soittaa/tekee jotain yhtä fiksua kännykällä samalla ajaen. Mikä on niin kiirellistä, että et voi hoitaa asiaa myöhemmin? Jos itsellä olisi ajokortti ja ostaisin auton en edes harkitsisi puhelimen käyttöä ajaessa. Ikinä.Tämä saa voittaa.
Kuka täällä on sanonut noin tekevänsä?I agree. Oli hyvä tai huono näkö niin en kyl hyväksy näitä jotka soittaa/tekee jotain yhtä fiksua kännykällä samalla ajaen. Mikä on niin kiirellistä, että et voi hoitaa asiaa myöhemmin? Jos itsellä olisi ajokortti ja ostaisin auton en edes harkitsisi puhelimen käyttöä ajaessa. Ikinä.
Mä ymmärsin tuolta ylempää, että sinä. Mut jos ymmärsin jotain väärin, pyydän anteeksi.Kuka täällä on sanonut noin tekevänsä?
Mutta antaako Örfil anteeksi? Nyt on jännä paikka...:eek!:Mä ymmärsin tuolta ylempää, että sinä. Mut jos ymmärsin jotain väärin, pyydän anteeksi.
Kuka täällä on sanonut noin tekevänsä?
Il Tempo Gigante sanoi:Ei kai kukaan täysijärkinen henkilö kirjoita/editoi mitään kännykällä, tai millään muulla laitteella ajaessaan autoa, junaa, raitiovaunua, mopoa, moottoripyörää, maansiirtokonetta, tai muutakaan vastaavaa laitetta?
Kännykän napsuttelu ratin takana lie täysin rattijuopumukseen verrattava asia? Näin olen mediaa lukeneena ymmärtänyt.
Toki olen itsekin aikoinani moiseen syyllistynyt, mutta näköongelmien takia näinä aikoina pitää aina pysähtyä tekstailemaan, jos ajaessa viesti tulee.
Saat, tämän kerran. Nyt jää enää yksi kertaa varalle, joten TARKKANA!Mä ymmärsin tuolta ylempää, että sinä. Mut jos ymmärsin jotain väärin, pyydän anteeksi.
Niin olen, mutta se ei vaikuttane Giganten pelin jatkamiseen millään tavoin.Albert lienee jäänyt Viikinsaareen jäiden lähdön takia.