JPP
as Quo as possible
Seuraavat sanat:
väännä, huuda, ravista
väännä, huuda, ravista
Tehty juuri se käännös, joka itsellänikin oli sanoja määrittäessäni mielessä. Annettujen sanojen (lähes)peräkkäisyydestä lievä miinus. Kirosanasta lievä plussa. Eli lähelle meni, mutta ei donitsia kuitenkaan.Huuda vielä kerran siitä ravista, niin väännän pään ympäri!
Annetut sanat, väännä mukaanlukien, väännetty ja pätkitty ansiokkaasti lähes tuntemattomaan kuosiin. Lisäksi Sielun Veljienkin hienosti coveroima Nurmion "Huda Huda" -piisi saatu mukaan vääntelyn seurauksena. Siispä kierroksen voitto Oilin Albertille.Twist, shake & shout. Väännä, ravista & huuda. Anti-Juicemaista lyriikkaa saatana.
Aziz 2 + 0Kari Väännäsen Nurmio-coveresikoislevyllään 'Huuda huuda' sitarissa itse Ravi Stankar!
Foorumisisäpiirivitsailullinen sillanalus- ja lasol -effortti. Ansiokkuuksistaan huolimatta jäi toiseksi viittaamansa foorumihahmon kilpailutyölle.Muna suussa väännä ja ravista riemulla sekä huuda harkiten.
Huuda Albertille, että lopettaa ravistamisen ja vääntää vetskarin kiinni!
No perkele. Olin just rakentelemassa voittoventtistä.
Menen nyt itkemään tuonne lattialle sikiöasentoon.
Tuossa yllä Captain Howdyn viestissä olis aika hyvät. Siitä vaan eeppistä venttistä vääntämään. :idea:Mulla ei ole nyt hyviä sanoja ns. reservissä, joten mietin aamuun ja laitan jotkut huonot.
Miten olis vaikka burb, mahtava, uljas?Turvat kiinni nyt homot. Keksin mä nyt yön aikana noita parempia sanoja vaikka kuinka paljon.
Täällä on muutenkin hiukan vaikea kirjoittaa viestiä kun meinaa tukehtua nauruun ton alla lainatun viestin johdosta. Jotenkin vaan ajoitus ja sileen akki just nappiin.Voi saatana miten huonoja ihmishenkilöitä te olette. Ihan nuijia suorastaan. Odottakaapa kun nerot sanani ilmaantuvat framille niin pyörrytte ihastuksesta.
Turvat kiinni nyt homot. Keksin mä nyt yön aikana noita parempia sanoja vaikka kuinka paljon.