Venttis III

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Aloitetaas Venttis™ taas alusta hieman muokatuin säännöin.

Sääntöjä:
- Tivaaja antaa 3 sanaa, joista pelaajien pitää muodostaa 10:n sanan vastauskokonaisuus
- Sanat saavat olla taivutettuina, tai liitettyinä muihin sanoihin, kunhan alkuperäinen sana säilyy
- Kierros kestää minimissään yhden vuorokauden ja toivottavasti enimmillään kaksi-kolme vuorokautta
- Kierroksen voittaja esittää seuraavan kierroksen sanat

Lisää sääntöjä:
- Tivaaja voi pisteyttää vastaukset halutessaan 1-3 pisteellä, eli voi palkita kolme eri riviä antaen ykköselle 3p. kakkoselle 2p. ja kolmannelle 1p. Jos tivaaja tuumaa, että ainoastaan yksi pelaaja on palkitsemisen arvoinen, niin pisteitä annetaan vain 1 voittajalle. Jos tivaaja haluaa palkita kaksi riviä, niin enimmäinen saa 2p. ja toinen 1p. Tivaaja voi siis itse valita haluaako palkita vai yhden vai useamman (max. 3) pelaajan.
- Settivoittoon tarvitaan 21p. (entisen 7 sijaan). Venttisvoittoon tarvitaan edelleen kolme settivoittoa.


Ensimmäisen kierroksen sanat:
Tyranni, kori, alla


Olkaa hyvä ja pelatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Jaa juu, tähän pitikin antaa muutosehdotus: Voisko sanamäärä olla joku muu, vaihdella aina kulloisenkin tuomarin määräämänä?
Meneeköhän liian sekavaksi, jos joka kerralla sanamäärä vaihtuu? Mene ja tiedä.

Siis lause? Ei virke, tai joku muu, mikä?
Juu, virke, tai vaikka yhdeksän lausetta. Tai virkettä.

Ihan paska pistelasku-uudistus.
Itse olet ihan paska.

Mites ne säännöt nyt menikään?
Ihan hyvin.
 

Örfil

Guest
Hyvät säännöt nuo on ja kannatan Jjusbiksen ajatusta että sanamäärä pysyy vakiona, ettei tule liikaa liikkuvia osia joka kiekalle.

Jos nyt muutoksia halutaan, niin muutetaan sanamäärä 10:ksaan tai 8:ymmeneen.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Onkohan tämä nyt se hetki, kun sopii vaatia lisää sääntöjä!
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Maailma muuttuu, niin myös venttis. Olen Jjusbanin joukoissa. Miekkonen on kuitenkin Ferrarin viimeisin tuplaventtismestari.
 

Örfil

Guest
Jjusbanin joukothan häädettiin Kuninkaankadun penkeiltä pois mekkaloimasta, joten missä aiotte lymyillä jatkossa? Otappa se huomioon, kuules!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Vaihdammeko sanamäärän kymmeneen?
Aina sitä on yhtä lisää kaivannut.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Joo.

Muuten olen kyllä Jussun uudistusten kannalla.

Sellainen lisäsääntö, että jos menee yli 3 vrk tuomarointi, niin pisteet tuomarilta huut vittuun.
Ei tollasia. Kaikenlaista voi sattua, että hetkeksi viivästyy.

No niin kymmenellä sanalla ja uudella pisteytyksellä mennään.

Ensimmäisen kierroksen sanat:
Tyranni, kori, alla
 
Ylös