Venttiksen aloitustoikin ensimmäinen sana...Mistä sä päättelet, että tää kiinostaa meitä :doubtful:
Yleisöryntäys homofestivaaleille laittoi heterofestivaalien toimitusjohtajan kiemurtelemaan: "Miehet ovat painokelvottomia!".
Yleisöryntäys: Albert Oil kiemurteli bikineissä. Captain Howdyn kommentit painokelvottomia.
Mutta voitto menee:Stina huvipuiston yleisöryntäyksessä; Ei päässyt laitteeseen kiermurtelemaan - oli painokelvoton.
Tuksun kiemurtelunäytös on nimittäin sanapari, joka paukaa samantien mielen visuaaliselle kiitoradalle. Ja se on tekstille aina olennaista. Saatana.Tuksun kiemurtelunäytös aiheutti painokelvottomia ajatuksia. Silti tuloksena oli yleisöryntäys.
Ollut muuta tekemistä, anteeksi. Ja ei mua tää hirveesti enää ole kiinnostanut. Voi olla et jossain kohtaa lähen enkä palaa.Missä olet lorvinut, kun ei ole täällä enää liiemmin näkynyt?
(Tämä ei ollut venttisvastaukseni).
Oota ny 23. päivään tätä kuuta niin saat viettää yksvuotissynttäreitä.Ollut muuta tekemistä, anteeksi. Ja ei mua tää hirveesti enää ole kiinnostanut. Voi olla et jossain kohtaa lähen enkä palaa.
Ai nii sillo rekkasin. Joo ja sanoinki et jossain kohtaa, en sanonu et lähen mut en sanonu et en lähe. Olen 50/50Oota ny 23. päivään tätä kuuta niin saat viettää yksvuotissynttäreitä.
Aika vanha!Ai nii sillo rekkasin. Joo ja sanoinki et jossain kohtaa, en sanonu et lähen mut en sanonu et en lähe. Olen 50/50
Tää voittaa :ahem:JPP käytti APP -menetelmää pahviherätyskellon sammuttamiseen: Antaa Paskan Palaa