mustakaari
"Se on juurikin näin"
Lennonjohto suosittelee hydrauliikkaöljyä ummetukseen. Kyllä tulppa lähtee - laskusiivekkeet valmiiksi.
HuohLennonjohto: Hydrauliikan ja laskusiivekkeiden soveltamiseen ei sovi saksalaiset opetusvideot.
Yäk. En etsinyt nyt mitään alapää-kuukautishuumoriaEmännällä housuissa laskusiivekkeet ja itellä petti hydrauliikka. Lennonjohto, auta.
Nämä alkavat kiertää kehääPäivän hydrauliikkaharjoituksissa
riisuin laskusiivekkeet tieltä häiritsemästä.
Kas, lennonjohtoni suoristui!
Tehtävänantosanat puuttuvat. Muuten ihan hyväJoskus hämmentää, kun luulee olevansa Merkityksettömissä, mutta onkin venttiksessä...
Tämä on eka sellainen, jota haettiin. Hyvä!Cessnalla korpikentälle ilman lennonjohtoa.
Laskusiivekkeet säpäleiksi, hydrauliikkanesteet hiekalle.
Huolestutti.
Tää on hyvä! Oivaltava!Hydrauliikkapiuhat poikki, laskusiivekkeet jumissa, lennonjohto kahvilla. Maanantainen aamulento Aeroflotilla.
Häh?Beatles-huutokaupasta Lennonjohtoa ja Wingsin laskusiiveke. Ringon hydrauliikkafilmikokoeman jätin ostamati.
Pohjanoteeraus tähän mennessä.Hydrauliikka valmiina, sekä lennonjohtajani. Turvasanana "laskusiivekkeet", matalalentoni voi alkaa.
Eiku tämä on vielä huonompi.Vehkeeni hydrauliikka - kunnossa. Laskusiivekkeet eivät ole laskeutuneet. Lennonjohtotornissani pätkii...
Tehtävänannonmukainen. Hyvä!Hydrauliikkavika laskusiivekkeissä vei koneen lennonjohtotorniin. Simulointi lopetettiin siltä erää.
Hauska ja yllätyksellinen, mutta valitettavaa alapäähuumoriaLaskusiivekkeiden hydrauliikan jäänesto hoidetaan kusella. Lennonjohto hoidetaan joskus paskalla.
HuohLennonjohto suosittelee hydrauliikkaöljyä ummetukseen. Kyllä tulppa lähtee - laskusiivekkeet valmiiksi.
Kiitos, tuomari. Lähes tuollaisessa olen oikeasti ollut mukana. Hämärää, epätasainen 'kenttä', pomppuja ja rysähdys. Kotiin kuitenkin päästiin. *huoh*Parhaat olivat siis Olga, Tsuhna ja ITG. Vaikea on valita. Sydän käskisi valita Aeroflot-lauseen, mutta voittaja on kuitenkin Olga:
Cessnalla korpikentälle ilman lennonjohtoa.
Laskusiivekkeet säpäleiksi, hydrauliikkanesteet hiekalle.
Huolestutti.
Tässä on saatu ihan tarina ja tunnelmaa aikaan. Melkein kuin olisi itse ollut lentämässä. Hyvä Olga!
En minä änkerö voi enää, laitoin jo omani ja olen jo niin paljon pilvessä etten tiedä missä olen.No niin, hopi hopi änkeröt. Vielä on pari tuntia aikaa. Ennen illan yleisurheiluosuutta ratkeaa.