Captain Howdy
Well-known member
Sosiaalidemokraatti maantiellä poikittain pölyä nieli
Kartulla järkeä päähän hakattiin
Kartulla järkeä päähän hakattiin
Sosiaalidemokraatin oli vaikea niellä ylpeyttään Kepulaisen kolistellessa kartulla otsalohkoon.Uudet sanat: karttu, sosiaalidemokraatti, niellä
JuuPoika varttui, sosiaalidemokratiansa karttui.
Vaikea niellä, isäns' meni Raatteen tiellä.
Tää saattas hyvinkin voittaa, jos ymmärtäisin jutun.”Karttu kotona, miehet metässä,
sosiaalidemokraattinimet kirjoissa.”
- Pakko niellä tappio.
JooKorho syöksyi karttu ojossa vaalitelttaan. Sosiaalidemokraatit nielee kuulemma kaiken.
Huomasin mä sen, mutta en tykänny.Onneton tunari ei taaskaan huomannut mun nerokasta kaksoismerkitystäni. Pitää laskea omaa rimaa, että alkaa saamaan voittoja.
Älä valehtele! Kateuksissas kostit.Huomasin mä sen, mutta en tykänny.
Höh. Etkö ole ollut koskaan piilosilla? Siinä käytettiin lorua: "Karttu kotona, miehet metässä, omat nimet kirjoissa."Tää saattas hyvinkin voittaa, jos ymmärtäisin jutun.
Varo, ne saattaa lukee forumia.Meillä kun piilosta leikittiin, niin kukaan ei löytänyt minua. Siellä sitten hihittelin parhauttani piilossani iltamyöhään muitten jo mentyä kotia, leikittyään ensin muutaman lisäkierroksen ilman minua.
En oo varma leikittiinkö tota versiota, mutta on tossa jotain tutun olosta. Kymmentä tikkua laudalla enimmäkseen.Höh. Etkö ole ollut koskaan piilosilla? Siinä käytettiin lorua: "Karttu kotona, miehet metässä, omat nimet kirjoissa."
Tuonpa yhdistin tuleviin vaaleihin ja ajatukseen, että vaalilippuun kirjoittaa oman nimensä ja silloinhan ääni hylätään ja tulee tappio.
Samoin. Ja kivivarasta.En oo varma leikittiinkö tota versiota, mutta on tossa jotain tutun olosta. Kymmentä tikkua laudalla enimmäkseen.