Jos Mehe voittaa tällä mun yksityisyyttä pahasti rienaavalla kertomuksella vaadin, että Pyrdis oikeudenmukaisena tuomarina antaa pisteen myös minulle. Tai ainakin jakaa puolikkaisiin. Siksi röyhkeä tämä lainaus nyt on!- Onk rakkausgurun sijaisel?
- Puhelimessa.
- Mitää pillujuttui?
- Hetkinen, yhdistän.
...
- Knoukka.
Ööööö... antaisin tästä vastauksesta noin 107 käsipistettä.Siis hetkinen... Guru suuttuu venttiskabismista sijaiselle! Mustasukkaisuutta? Forumin poikarakkautta?
Kyseessähän on vain ja ainoastaan kunnianosoitus ja kohteliaisuus. Soittaja haluaa kuulla pillujuttuja ja hänet yhdistetään asiantuntijalle. Sillä kaikkihan tietää, että kukaan ei puhu pillusta niin herkän kauniin ylistävästi kuin Knoukkari.Jos Mehe voittaa tällä mun yksityisyyttä pahasti rienaavalla kertomuksella vaadin, että Pyrdis oikeudenmukaisena tuomarina antaa pisteen myös minulle. Tai ainakin jakaa puolikkaisiin. Siksi röyhkeä tämä lainaus nyt on!
Älä yritä, nyt on kyse pisteistä ja oikeudenmukaisuudesta!Kyseessähän on vain ja ainoastaan kunnianosoitus ja kohteliaisuus. Soittaja haluaa kuulla pillujuttuja ja hänet yhdistetään asiantuntijalle. Sillä kaikkihan tietää, että kukaan ei puhu pillusta niin herkän kauniin ylistävästi kuin Knoukkari.
Hattuni on päästä, maestro.
TILANNE:Siis hetkinen... Guru suuttuu venttiskabismista sijaiselle! Mustasukkaisuutta? Forumin poikarakkautta?
Saako noista neljästä sanasta valita kolme mieleisintä?Sanat: Mehe, Knoukka ja ensisuudelma.
Sulla ei ole tossa vastauksessa vaadittuja sanoja ja sitäpaitsi niitä sanojakin on yhteensä vain seitsemän.Saako noista neljästä sanasta valita kolme mieleisintä?
En ole varma, että onko nämä oikeat sanat mut koetetaan..Sanat: Mehe, Knoukka ja ensisuudelma.
Mehe ja Knoukka ensisuutelevat, koska pitävät toisistaan, ainoastaan ystävinä.