Thunder
Vihan aiheuttaja
Kunhan kiusasin pilkunnussinnallani, mutta unohdin äänestää. Äänestän nyt.Ei ole. Vastaa sinne polliin vaan, niin saan tutkimusaineistoa forumistien veriryhmäjakaumasta.
Kunhan kiusasin pilkunnussinnallani, mutta unohdin äänestää. Äänestän nyt.Ei ole. Vastaa sinne polliin vaan, niin saan tutkimusaineistoa forumistien veriryhmäjakaumasta.
Se merkitään OD ja piiiitkä yhtäjaksoinen viiva.Ö-VERI
Ensimmäinen asia mikä hämmästyttää suuresti, on se, että noin moni polliin vastannut ei tiedä veriryhmäänsä. Aika uskomatonta.Ei ole. Vastaa sinne polliin vaan, niin saan tutkimusaineistoa forumistien veriryhmäjakaumasta.
Kuinkas monessa paikkaa tuo veriryhmä tulee esille? Minulle ei tule oikeastaan kuin verenluovutus mieleen, missä olisin törmännyt..Ensimmäinen asia mikä hämmästyttää suuresti, on se, että noin moni polliin vastannut ei tiedä veriryhmäänsä. Aika uskomatonta.
Hämmästelen myöhemmin lisää veriryhmäasioita.
Jos leikkaukseen joutuu. Siis sairaalaan, niin kyllä ne sen siellä selvittää yleensä, vaikka ei potilaalle kerrottaiskaan suoraan.Kuinkas monessa paikkaa tuo veriryhmä tulee esille? Minulle ei tule oikeastaan kuin verenluovutus mieleen, missä olisin törmännyt..
Rh ainakin taidetaan testailla odottavalta äidiltä neuvolassa ja vauvalta syntymän jälkeen, että osataan antaa joku piikki tarvittaessa.Kuinkas monessa paikkaa tuo veriryhmä tulee esille? Minulle ei tule oikeastaan kuin verenluovutus mieleen, missä olisin törmännyt..
Tässä uskossa minäkin olen elänyt. Meillä ei biologiantunnillakaan testattu kuin plusmiinus.Elikäs ei kovin helposti tuohon törmää jollei kysy? Minä en varmaan odota tai leikkaukseen päädy ihan heti.
No eipä siinä tarvi kun liukastua ja taittaa nilkkansa pahasti, niin voi olla muutaman tunnin päästä leikkauspöydällä :frank:Elikäs ei kovin helposti tuohon törmää jollei kysy? Minä en varmaan odota tai leikkaukseen päädy ihan heti.