Verkko- ja jakamiskeskus

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jakavatko vain lahnat? Mitä verkossa on? Mikä verkko on? Saako jakaa jos kertoo? Mitä olet saanut verkosta? Oletko elämän jakojäännös? Jaa kokemuksesi ja osallistu kisaan. Päävoitto omatoimimatka Turenkiin.

Christina Aguileralla on isot tissit.

T: jusban
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nythän mä muistinkin kenen se vessan ovi oli. Särkiä ja ruutanoita.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Yhtään ei ole mun musaa toi Aguileran täti, mutta on se aivan julmettu laulaja.
Näin on. Enemmän siltä löytyy oktaaveja kuin keskivertoforumistilta munaa. Mutta nehän mitataankin eri mittatikulla, että ei väliä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Lahnat on sellaisia, jotka vain makaavat sängyillä ja pitää siirrellä ruumiin osioita vähän sivuttain, jotta voisi hiekan saada elämän iloa kyhnyttäen.

Sukkaverkoista olen oppinut sen, että hienot sillit karkaa sen sileän tien, kun jotkut parkuu: "Mun sukissa on silmiä!".
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sukkaverkoista olen oppinut sen, että hienot sillit karkaa sen sileän tien, kun jotkut parkuu: "Mun sukissa on silmiä!".
Tässä on kuulkaa niin syvää viisautta, että suosittelen useimmille että katselevat kaukaa rannalta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Lahnat on sellaisia, jotka vain makaavat sängyillä ja pitää siirrellä ruumiin osioita vähän sivuttain, jotta voisi hiekan saada elämän iloa kyhnyttäen.

Sukkaverkoista olen oppinut sen, että hienot sillit karkaa sen sileän tien, kun jotkut parkuu: "Mun sukissa on silmiä!".
Olen samaa mieltä. En tiedä mistä, mutta samaa mieltä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mutta jääpähän sillin tuoksu jäljelle Thunderin skenaariossa, mikä kuulostaa ja vaikuttaa hyvinkin mahdolliselta
 
Ylös