Verotus 2013

burb

.
Jokunen satku olis tulossa.
Harmi etten kertonut tarkempaa summaa Forumilla. Joutunen kaivelemaan laput jostain sammiosta jos haluan tietää eksaktisti että mitä häh.
Vois niinku mielikuvatuhlata etukäteen, eli jooh sikäli että.

edit: hei tuossa vieressähän ne lappuset pötkötteli. Nyt tiedän tarkan summan. Mielikuvatuhlasin koko potin jo. Kahdesti.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Työkaveri oli taas onnistunut säätämään veroprosenteillaan. Ensinnäkin muilla on käytössä vuosituloraja, ainoastaan mulla kuukausituloraja ja se aiheuttaa sitten pirunmoista jännäämistä loppuvuodesta meneekö raja yli vaikoeikö. Etenkin kun yhdelle tuli tänä vuonna mätkyjä, ei varmasti ois kuukausitulorajalla tullut. Mutta tää yksi muuttaa aina veroprosenttinsa helkutin suureksi, että sais paljon palautusta. Ei ollu kuitenkaan vuositulorajaansa muuttanut ja se tulee nyt täyteen eli loppuverovuosi menis vieläkin suuremmalla prosentilla. Soitti verotoimistoon ja ne totesi, että olis niin paljon maksettu veroja, ettei niitä kaikkia palautettaiskaan, joten ehdottivat nollaverokorttia.

Muutenkin nuo on joka vuosi tilaamassa uutta verokorttia, mä en ole varmaan ikinä tilannut ja hiukan palautusta aina tullut. Ihme säätämistä yksinkertaisilla jutuilla.

Sue_me

Well-known member
Vuositulorajalla kohti ääretöntä ja yli. Rajoista.

Estate

Well-known member
Työkaveri oli taas onnistunut säätämään veroprosenteillaan. Ensinnäkin muilla on käytössä vuosituloraja, ainoastaan mulla kuukausituloraja ja se aiheuttaa sitten pirunmoista jännäämistä loppuvuodesta meneekö raja yli vaikoeikö. Etenkin kun yhdelle tuli tänä vuonna mätkyjä, ei varmasti ois kuukausitulorajalla tullut. Mutta tää yksi muuttaa aina veroprosenttinsa helkutin suureksi, että sais paljon palautusta. Ei ollu kuitenkaan vuositulorajaansa muuttanut ja se tulee nyt täyteen eli loppuverovuosi menis vieläkin suuremmalla prosentilla. Soitti verotoimistoon ja ne totesi, että olis niin paljon maksettu veroja, ettei niitä kaikkia palautettaiskaan, joten ehdottivat nollaverokorttia.

Muutenkin nuo on joka vuosi tilaamassa uutta verokorttia, mä en ole varmaan ikinä tilannut ja hiukan palautusta aina tullut. Ihme säätämistä yksinkertaisilla jutuilla.
Oikeasti noin? :confused:

jjv

Arschloch
Oikeasti noin? :confused:
En mä oikein tajunnut eikä tainnut työkaverikaan, mut niin olivat sanoneet, että hän häviää siinä, jos nyt maksaa vieläkin suuremmalla prosentilla, kun on jo koko vuoden liian isolla prosentilla maksanut. Soiton tarkoituksena oli nostaa tulorajaa, mut ne ohjeisti ottamaan ennemmin uuden verokortin nollaprosentilla. Ja että jatkossa pitää nostaa myös tulorajaa eikä pelkästään veroprosenttia, jos välttämättä isoja palautuksia haluaa.

Örfil

Guest
Vuositulorajalla kohti ääretöntä ja yli. Rajoista.
Otin samanlaisen kortin loppuvuodeksi.

Saa nähdä kuinka osuu.

Tein excelit ja "onneksi " tuli se bonustakapakki, jonka olin jo laskenut tuloihin mukaan.
Ens vuonna pitäis tulla siis kymppejä takas.

Jos vielä tuon rännihomman teettäis niin sais kottalväh siihen päälle.