Vetelistä kajahtaa

oldez

Well-known member
OK. Päivitetään listaa. Tehdään tästä nyt kaiken kattava niin ei tule uusille forumisteille yllätyksenä kun alottaa. Antti tai modet saa sitten muuttaa noi kuvaukset kun on valmista.

Formula 1
- F1-aiheiset vittuilut, pätemiset, kimi vs alonso-ikijarnat ja autojen arvostelu ulkonäön perusteella.

F1-vapaa
- F1-aiheinen sekoilu ja CCMK:n selitykset vanhojen VHS-kasettien selostajista + aiheeseen liittyvä vittuilu

Muut Formulaluokat
- Alue oikeasti moottoriurheilusta kiinnostuneille + aiheeseen liittyvä vittuilu

Ralli
- Keskustelua 70-luvun suurajoista + aiheeseen liittyvä vittuilu

Moottoripyörät
- Trafiikkia jos Kallio pärjää + aiheeseen liittyvä vittuilu

Muu moottoriurheilu
- Alue oikeasti moottoriurheilusta kiinnostuneille tai sitten Kimi on käynyt ajamassa NASCAR:ia + aiheeseen liittyvä vittuilu

Ajoneuvot ja tekniikka
- Haaveilua superautoista + aiheeseen liittyvä vittuilu

Kilpaveneet
- Yhteensä kaksi postausta tänä vuonna kertonee kaiken tarvittavan + aiheeseen liittyvä vittuilu

Vedonlyönti ja nettipokeri
- Forumisteilla ei ole varaa, joten hiljasta pitää + aiheeseen liittyvä vittuilu

Veikkaukset
- Sen ilman rahaa veikkaaminen on erittäinkin suosittua + aiheeseen liittyvä vittuilu

Forum GPL
- Tänne kerääntyvät hahmot jotka pelaavat 13 vuotta vanha pc-peliä, jossa ajetaan 44 vuotta vanhoilla formuloilla + aiheeseen liittyvä vittuilu

Karting-tapahtumat
- F1-forumin homo-orgiakokoontumisista päätetään täällä + aiheeseen liittyvä vittuilu

Yleinen asiakeskustelu
- Tänne kaikki ilmasto- ja politiikka-aiheinen vittuilu ja päteminen ja joskus moralisointi ja tietenkin kaiken muun sortin päteminen ja vittuilu on tervetullutta.

Vapaa keskustelu
- Tämä alue pitää sisällään kaikenlaisen sekoilun, vittuilun, moralisoinnin, ajojahdit ja uskontojarnat. Kaikkia sinun postauksia voidaan käyttää sinua vastaan. Postaukset omalla vastuulla. Ei herkkänahkaisille. Sinua on varoitettu. Lisäksi myös aiheeton vittuilu.

Muu urheilu
- Muu urheilukeskustelu eli jääkiekko, jalkapallo ja pyöräily + aiheeseen liittyvä vittuilu

Tietokoneet
- Forumin nörttien kokoontumisajot. Täältä voi saada apua tietokoneongelmiin... vuoden tai kahden viiveellä + aiheeseen liittyvä vittuilu

Ylläpito ja toimitus
- Itkut, bannit ja varotukset + aiheeseen liittyvä vittuilu

Moderaattorit
- Selkään taputtelut ja puukotukset + aheeseen liittyvä vittuilu

Sue_me

Well-known member
Oldezin kaiken kattava kuvaus F1-forumin sisällöstä pitäisi laittaa ylläpidon puolelle. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Typerintä tässä on se, että wanhat hahmot itkee ja kitisee, kun tulokasta vähän härnätään ja Vettel-fani tuskin kovin raskaasti on näitä juttuja ottanut. :D
Olet varmaan ylpeä toiminnastasi, kun et pidä sitä typerimpänä tässä?

Onko pippeli nyt kovana?

WebSlave

Trackman
Näin sen olen itsekin nähnyt. Okei, eli toistuvasti omien viestieni perään kitisijöitä:

WebSlave (en tosin ole ainoa)
En edes muista milloin viimeksi olisin kitissyt juuri sinun viestiesi perään. Olet joko pehmentynyt tai minä turtunut.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Olet varmaan ylpeä toiminnastasi, kun et pidä sitä typerimpänä tässä?

Onko pippeli nyt kovana?
Onko sulla jotain ongelmia, kun oot suuttunut mun hassuttelusta? :confused: Vedäppä Mosse vähän happea. Ei, en ole ylpeä viesteistäni, sillä ne eivät millään lailla poikkea yleisestä tasosta. Pitäisikö olla? Vähän turhan tosissasi oot mun viestit ottanu. Etenkin, kun ne eivät liity sinuun lain. :eek:

Niin ja pippelini ei ole ollut viimeiseen tuntiin kovana. Ehkä myöhemmin tänään sitten. :alppu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Onko sulla jotain ongelmia, kun oot suuttunut mun hassuttelusta? :confused: Vedäppä Mosse vähän happea. Ei, en ole ylpeä viesteistäni, sillä ne eivät millään lailla poikkea yleisestä tasosta. Pitäisikö olla? Vähän turhan tosissasi oot mun viestit ottanu. Etenkin, kun ne eivät liity sinuun lain. :eek:

Niin ja pippelini ei ole ollut viimeiseen tuntiin kovana. Ehkä myöhemmin tänään sitten. :alppu:
:thumbup:

Veidt

Well-known member
Aika tyypillinen koulukiusaajan puheenvuoro, jossa kaikki on muiden syytä. "Turhan tosissaan otitte, vitsillähän minä vain. Jos tuosta loukkaantuu, on liian herkkänahkainen. Minä olen vain tällainen hassuttelija joka tykkää ihmisten kiusaamisesta, joten minua ei voi tuomita mistään. Varsinkaan ne joita en ole edes kiusannut, vaan jotka vain puolustavat uhrejani."

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tuosta tämän aiheen nimestä: Vetelistä kajahtaa niin halkesin sille kuollakseni, koska minulla on aika iso ääni ja huvituin tuolle.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Aika tyypillinen koulukiusaajan puheenvuoro, jossa kaikki on muiden syytä. "Turhan tosissaan otitte, vitsillähän minä vain. Jos tuosta loukkaantuu, on liian herkkänahkainen. Minä olen vain tällainen hassuttelija joka tykkää ihmisten kiusaamisesta, joten minua ei voi tuomita mistään. Varsinkaan ne joita en ole edes kiusannut, vaan jotka vain puolustavat uhrejani."
Otappa ne hiekat pois sieltä vaginasta ja vedä syvään henkeä. :eek: Ei tekisi sullekkaan pahitteeksi. Sinuakaan tämä asia ei koske lain ja tunnut olevan loukkaantunut aiheesta enämpi kuin sen kohde. :D

En minä kadu hassutteluani lain. Miksi ihmeessä pitäisi? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään rehtorin kanslia, jossa tuomitaan porukkaa. :eek: Ihan kun olisin muka ainoa, joka täällä hassuttelee omalla tavallaan. Mutta näköjään sitä ei moni käyttäjä täällä ymmärrä. Mutta ei se todellakaan ole mun ongelma, jos porukka ei sitä tajua. :eek:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tuota.. Alkaakohan hieman lähteä aihe käsistä? Muuten Skyggeboy jos olet 12 v. Niin pidätkö Code Lyokosta?

Veidt

Well-known member
Otappa ne hiekat pois sieltä vaginasta ja vedä syvään henkeä. :eek: Ei tekisi sullekkaan pahitteeksi. Sinuakaan tämä asia ei koske lain ja tunnut olevan loukkaantunut aiheesta enämpi kuin sen kohde. :D

En minä kadu hassutteluani lain. Miksi ihmeessä pitäisi? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään rehtorin kanslia, jossa tuomitaan porukkaa. :eek: Ihan kun olisin muka ainoa, joka täällä hassuttelee omalla tavallaan. Mutta näköjään sitä ei moni käyttäjä täällä ymmärrä. Mutta ei se todellakaan ole mun ongelma, jos porukka ei sitä tajua. :eek:
Enhän minä ole loukkaantunut lain, miksi ihmeessä pitäisi olla? Kunhan totesin miten hyvin sun puolustuspuheenvuoro passaa yhteen koulukiusaajien vastaavien kanssa.

Kyllähän sen kaikki näkivät miten otit Vettel-Fanin silmätikuksi, ja aloit häntä härnäämään. Hän pyysi lopettamaan, mutta se vain kiihotti sua entistä enemmän. Et voi väittää, että Vettel-Fanin mielestä juttusi olisivat olleet tippaakaan hauskoja, joten "hauskuus" oli tarkoitettu ihan vain sinulle itsellesi tai niille muille jotka saavat kiksejä samanlaisesta toiminnasta.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Veidit juuri noin, en ole pitänyt Skyggeboyn juttuja minua kohtaan ollenkaan kivoina vaan päin vastoin. Tuli vaan mieleen, että en voi kostaa kopioida hänen viestejä, koska silloin minullakin on sama riski saada porttikielto.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Jos 15 vuotiaan tytön kiusaaminen on hassuttelua, ja sellainen on sun mielestä yleistä tasoa, niin aika limbo olet.

Eipä mulla muuta tähän. Heippa, vedän sen suosittelemasi hapen sun suhteen.