Ei huolta. Ei oo housuja jalassa nyt lain.Vetoketju.
Ei huolta. Ei oo housuja jalassa nyt lain.Vetoketju.
Olet varmaan ylpeä toiminnastasi, kun et pidä sitä typerimpänä tässä?Typerintä tässä on se, että wanhat hahmot itkee ja kitisee, kun tulokasta vähän härnätään ja Vettel-fani tuskin kovin raskaasti on näitä juttuja ottanut.
En edes muista milloin viimeksi olisin kitissyt juuri sinun viestiesi perään. Olet joko pehmentynyt tai minä turtunut.Näin sen olen itsekin nähnyt. Okei, eli toistuvasti omien viestieni perään kitisijöitä:
WebSlave (en tosin ole ainoa)
Onko sulla jotain ongelmia, kun oot suuttunut mun hassuttelusta? Vedäppä Mosse vähän happea. Ei, en ole ylpeä viesteistäni, sillä ne eivät millään lailla poikkea yleisestä tasosta. Pitäisikö olla? Vähän turhan tosissasi oot mun viestit ottanu. Etenkin, kun ne eivät liity sinuun lain.Olet varmaan ylpeä toiminnastasi, kun et pidä sitä typerimpänä tässä?
Onko pippeli nyt kovana?
:thumbup:Onko sulla jotain ongelmia, kun oot suuttunut mun hassuttelusta? Vedäppä Mosse vähän happea. Ei, en ole ylpeä viesteistäni, sillä ne eivät millään lailla poikkea yleisestä tasosta. Pitäisikö olla? Vähän turhan tosissasi oot mun viestit ottanu. Etenkin, kun ne eivät liity sinuun lain.
Niin ja pippelini ei ole ollut viimeiseen tuntiin kovana. Ehkä myöhemmin tänään sitten. :alppu:
Otappa ne hiekat pois sieltä vaginasta ja vedä syvään henkeä. Ei tekisi sullekkaan pahitteeksi. Sinuakaan tämä asia ei koske lain ja tunnut olevan loukkaantunut aiheesta enämpi kuin sen kohde.Aika tyypillinen koulukiusaajan puheenvuoro, jossa kaikki on muiden syytä. "Turhan tosissaan otitte, vitsillähän minä vain. Jos tuosta loukkaantuu, on liian herkkänahkainen. Minä olen vain tällainen hassuttelija joka tykkää ihmisten kiusaamisesta, joten minua ei voi tuomita mistään. Varsinkaan ne joita en ole edes kiusannut, vaan jotka vain puolustavat uhrejani."
...kunnes tuomitaan jäähylle.Tämä on keskustelupalsta eikä mikään rehtorin kanslia, jossa tuomitaan porukkaa.
Enhän minä ole loukkaantunut lain, miksi ihmeessä pitäisi olla? Kunhan totesin miten hyvin sun puolustuspuheenvuoro passaa yhteen koulukiusaajien vastaavien kanssa.Otappa ne hiekat pois sieltä vaginasta ja vedä syvään henkeä. Ei tekisi sullekkaan pahitteeksi. Sinuakaan tämä asia ei koske lain ja tunnut olevan loukkaantunut aiheesta enämpi kuin sen kohde.
En minä kadu hassutteluani lain. Miksi ihmeessä pitäisi? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään rehtorin kanslia, jossa tuomitaan porukkaa. Ihan kun olisin muka ainoa, joka täällä hassuttelee omalla tavallaan. Mutta näköjään sitä ei moni käyttäjä täällä ymmärrä. Mutta ei se todellakaan ole mun ongelma, jos porukka ei sitä tajua.
Jos 15 vuotiaan tytön kiusaaminen on hassuttelua, ja sellainen on sun mielestä yleistä tasoa, niin aika limbo olet.Onko sulla jotain ongelmia, kun oot suuttunut mun hassuttelusta? Vedäppä Mosse vähän happea. Ei, en ole ylpeä viesteistäni, sillä ne eivät millään lailla poikkea yleisestä tasosta. Pitäisikö olla? Vähän turhan tosissasi oot mun viestit ottanu. Etenkin, kun ne eivät liity sinuun lain.
Niin ja pippelini ei ole ollut viimeiseen tuntiin kovana. Ehkä myöhemmin tänään sitten. :alppu:
Siggeboy ei ole oikeasti 12v. Veikkaisin, ettei koko forumilla ole yhtään aktiivista 12-vuotiasta tai sitä nuorempaa käyttäjää.Tuota.. Alkaakohan hieman lähteä aihe käsistä? Muuten Skyggeboy jos olet 12 v. Niin pidätkö Code Lyokosta?