Aika ylimielistä se on henkilöltä A, jos olettaa analysoivansa tilanteet aina oikein.Jos henkilö A kokee vittuilun vittuiluna niin mikä oikeus on henkilöllä B väittää että se on jotain muuta koska ihmiset kokee eri asiat eri lailla.
Häh? Entäs onko sitten henkilö B oikeassa/ylimielinen jos verhoo kaiken huumorilla? Niin kuin sanoin ihmiset kokee eri asiat eri lailla, ei tässä ole sen enemmän oikeaa tai väärää. Case closed. Eteenpäin ihmiset.Aika ylimielistä se on henkilöltä A, jos olettaa analysoivansa tilanteet aina oikein.
No kukas esim. täällä F1-foorumilla osaa vittuilla? Itse en tiedä yhtäkään.Voi vittu. Täällä opettaa vittuilua ne, jotka ei itse sitä osaa. Jonsei sitä lasketa vittuiluksi että on niin vitun tyhmä että alkaa toisia vituttaa. Tähän typerysten sakkiin lasken muuten aika vitun monta forumistia. Että tiedoksi.
Sä et vaan tunnista niitä.No kukas esim. täällä F1-foorumilla osaa vittuilla? Itse en tiedä yhtäkään.
Mistäs sä tiedät tunnistavas? Meinaan että jos noi ketkä ei sun mielestä osaa, ovatkin niin hyviä, että sä et tunnista heidän vittuilua.Sä et vaan tunnista niitä.
Ei tämä mikään härdelli ole vaan bordelli...hihihh...BORDELLI....!:::!On se jännä kun Mehe avaa toikin, siitä tulee heti tämmönen härdelli vaikka hahmo itse ei osallistu kuin avausviestin verran.
Erittäin hyvin kiteytetty tuossa. Ei sellaista vittuilua olekaan, mitä ei vastapuoli tunnista. Tai on, mutta se on epäonnistunutta vittuilua. Jos vittuilun kohde ei tunnista vittuilua, vika on vittuilijassa, ei vittuilun kohteessa. Vitun vittu niin.Nythän on siis niin, että vittuilu on vittuilua.
Sitten seuraavaksi lukemaan Esa Saarisen ja M.A. Nummisen kirjoittamaa kirjaa "Terässinfonia", jossa on yksi otsikko nimeltään "Vittuilun peruslauseet". Ensimmäinen niistä meni muistaakseni suurinpiirtein: "Vittuilun tarkoituksena on, että vittuilun kohde vittuuntuu."
Niin muuten onkin tosi dorkaa.Ja vaikka oliskin tosi dorkaa kysyä, niin kysynpä uudestaan että ketkä täällä foorumilla osaa vittuilla sun mielestäs?
Sehän se onkin loistovittuilua että vittuilun kohde ei tunnista että hälle ylipäänsä vittuillaan, mutta silti alkaa jostain kumman syystä vituttamaan. Hienoviritys tästä on vielä ns. selän takaa vittuilu, jossa esim jps vittuilee sulle Nomin selän takaa ja harhauttaa sut luulemaan, että Nomi vittuilee sulle ja lopulta pistät Nomille vastapallovittuilun.Mistäs sä tiedät tunnistavas? Meinaan että jos noi ketkä ei sun mielestä osaa, ovatkin niin hyviä, että sä et tunnista heidän vittuilua.
Ei tartte. Dorkat vastaa mun puolesta.Ei taida tulla oikein mieleen että miten vastaisit omaan huutoos, vai?
Älä paljasta kaikkea kerralla...:nope:Sehän se onkin loistovittuilua että vittuilun kohde ei tunnista että hälle ylipäänsä vittuillaan, mutta silti alkaa jostain kumman syystä vituttamaan. Hienoviritys tästä on vielä ns. selän takaa vittuilu, jossa esim jps vittuilee sulle Nomin selän takaa ja harhauttaa sut luulemaan, että Nomi vittuilee sulle ja lopulta pistät Nomille vastapallovittuilun.
Eipäs nyt aleta monimutkaistamaan näinkin yksinkertaista asiaa.Sehän se onkin loistovittuilua että vittuilun kohde ei tunnista että hälle ylipäänsä vittuillaan, mutta silti alkaa jostain kumman syystä vituttamaan. Hienoviritys tästä on vielä ns. selän takaa vittuilu, jossa esim jps vittuilee sulle Nomin selän takaa ja harhauttaa sut luulemaan, että Nomi vittuilee sulle ja lopulta pistät Nomille vastapallovittuilun.
ja mä heitän siitä innostuneena kaverin profiilin vierailuviestin, joka on sekä samanhenkinen, että myös päivänselvästi leikkimielinen, niin mitä vittua tapahtuu? Hahmo alkaa inistä ja kitistä ja huutaa viranomaisia apuun. Ihanaa.Kuinka moni kärsii pälvikaljusta? Peruukkia ja hikinauhaa olisi tarjolla.