Viestin tykkäysominaisuus forumille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko tykkäysominaisuus kokeilemisen arvoinen?

• Äänestäjiä yhteensä
    37
Ei tästä foorumista tarvitse tehdä mitään Facebookin sukulaispoikaa. Menisi luultavasti ihan pelleilyksi tämä tykkäysominaisuuden käyttö.

Eihän sitä saa käyttää ja se on tietääkseni kai varattu vain Mosselle.

Tykkään! Oon itse tottunut muilla forumeilla käyttämään kyseistä ominaisuutta ja täällä olen monta kertaa sitä kaivannut. Jää kaikki turhat: Komp., :peukku:, yhdyn, sama, kiitos, jne viestit kokonaan pois.

Asiaan. Mikäli napin lisääminen olisi simppeli toimitus, niin ainahan sitä voinee kokeilla. Tuskin tuosta peruuttamatonta haittaakaan voisi olla. Jos kokeilu ei toimi, niin ainahan voi toimia kuten visa-alaosion kanssa eli jättää paska kokeilu voimaan.
Täysin samaa mieltä.

Aivan sama.

Mutta ei nyt välttämättä katastrofi olisi tuollainen.

Menisi luultavasti ihan pelleilyksi tämä tykkäysominaisuuden käyttö.

Se nyt olisi vähintäänkin suotavaa, jos tuollainen ominaisuus tulisi.

Onhan täällä muuten tuollainen toikkien tähdityssysteemi. Lie tosi tarpeellinen. Huomaamaton kyllä, siitä yläpeukku.

Jos ei kuitenkaan yritettäisi tehdä tästä foorumista mitään facebookkia, vaan jätettäisiin ne peukut sinne aitoon facebookkiin ja sitä paitsi hymiövalikosta löytyy sekä yläpeukku että alapeukku, joten jos välttämättä haluaa peukuttaa voi käyttää kyseisiä hymiöitä.

Jos ei kuitenkaan yritettäisi tehdä tästä foorumista mitään facebookkia, vaan jätettäisiin ne peukut sinne aitoon facebookkiin ja sitä paitsi hymiövalikosta löytyy sekä yläpeukku että alapeukku, joten jos välttämättä haluaa peukuttaa voi käyttää kyseisiä hymiöitä.

Hartsa on puhunut.

Nyt kun asia on hautunut jonkin aikaa, niin ei muuta kuin ominaisuus käyttöön, mikäli se onnistuu kohtuullisen vaivattomasti.

Ette tule katumaan, lupaan sen.

Oliko tämä vain neuvoa-antava kansanäänestys, jonka tulosta ei ole aikomustakaan kunnioittaa?
Ei missään nimessä mitään FB-kekkulointeja tänne.