Viihde

Aion katsoa Tähtien Sota Episodi VII:n...

• Äänestäjiä yhteensä
    31
  • Äänestys suljettu. .
Sijainti
Oslo
Sara Forsberg kävi katsomassa Star Warsin:
Sara lisäsi Instagram-tililleen kuvan gaalatyylistään. Kuvatekstissä hän kirjoittaa: "Tämä ilta oli erityinen elämässäni. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tunsin, että olen oikeasti saavuttanut jotain. Jotakin aitoa, jotakin, joka on niin minua".

Lunssila

Well-known member
Katsoin juuri VI:sen Foxilta. Nyt tuntuu ensimmäistä kertaa elämässäni, että olen saavuttanut jotain.

WebSlave

Trackman
En ole leffateatteri-ihmisiä. Odottelen DVD-versiota, kuten Hobitinkin kanssa. Vaikka kuinka olen fani.

Nyt kun noita aiemmin ilmestyneitä leffoja on tullut katsottua FOXilta, niin alkuperäinen trilogia näyttää liian "lelulta". Toinen trilogia näytti vakavammin otettavalta (jos Jar Jar Binksiä ei lasketa). Viime aikoina olen kyllä eniten ollut kiinnostunut kloonisodista. Seurasin 3D-animaatiosarjaa ja sitä edeltänyttä Tartakovskyn tekemää miniepisodisarjaa. Kloonisotien tapahtumat ja niiden järjestys ja eteneminen kiinnostavat. Se, että animaatiosarjojen kohderyhmä oli huomattavasti ikääni nuorempi ei pidemmän päälle kamalasti haitannut, ja noiden animaatioiden näkemykset hahmojen ulkonäöstä ovat mielessäni ihan yhtä päteviä kuin näyteltyjenkin elokuvien.

Ensimmäisellä katsomisella kaikki uusi sarjaan liittyvä tietysti tuntuu oudolta, mutta tottuuhan siihen parilla katsomiskerralla.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Kai nyt jokainen on jo Facebookissa käynyt muuttamassa profiilikuvansa Star Wars- aiheiseksi? Ihan vaan koska on niin Star Wars- fani, ja se nyt vaan on niin ihkua laittaa joku valosapelin kuva keskelle omaa profiilikuvaa, eikä sellaista olekaan ihan joka jannulla, paitsi n. 90% kaveripiiristä.

Minä en.

Tosin en laittanut Ranskan lipun värejäkään, terrori-iskun järkyttämiä EU- veljiämme tukeakseni. Oon huono ihminen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kai nyt jokainen on jo Facebookissa käynyt muuttamassa profiilikuvansa Star Wars- aiheiseksi? Ihan vaan koska on niin Star Wars- fani, ja se nyt vaan on niin ihkua laittaa joku valosapelin kuva keskelle omaa profiilikuvaa, eikä sellaista olekaan ihan joka jannulla, paitsi n. 90% kaveripiiristä.

Minä en.

Tosin en laittanut Ranskan lipun värejäkään, terrori-iskun järkyttämiä EU- veljiämme tukeakseni. Oon huono ihminen.
En ole Facebookissa.

Lunssila

Well-known member
On tuo niitä uusia parempi.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tottahan toki tuo täytyy käydä katsomassa, mutta ei tässä nyt ensirynnäkköön tarvi lähtä tunkemaan. Joulun jälkeen sitten joskus, ehtiihän tuon.

3Dnä aattelin, kun näytti traileri niin muikealta tuossa taannoin kun ennen Mars-pätkää näin. Kolideenä siis.

Nurtsi

Registered Loser
Hyvä leffa! Tosin juonessa oli häiritsevän paljon samoja elementtejä mitä episodi nelosessa. Välillä tuli fiilis, että olen nähnyt tämän jo. Se ei ole yhtään hyvä fiilis se.

Lunssila

Well-known member
Mitä mieltä olette elokuvan useista "kevennyksistä"? Esimerkkinä vaikka Reyn voimankäyttö kuulustelupenkistä karkaamiseen sekä stormtroopereiden reagointi pääpahiksen raivokohtaukseen.

Itsenä nuo eivät huvittaneet ja lähinnä ärsyttivät. Toki leffassa oli pari muuta hauskaa kohtaa, joita ei mielestäni noin selvästi oltu tarkoitettu kevennykseksi. Alkuperäisissä elokuvissa oli muistaakseni aika vähän noita huumoreita, varsinkaan kun pahiksia oli kuvissa ja voiman kanssa pelailtiin.

jjv

Arschloch
Voin kuvitella, että scifi-elokuvien kevennykset on hulvattomia.

Nurtsi

Registered Loser
Huumorissa ei ollut kyllä mitään vikaa. Ei se ainakaan vaivaannuttavaa ollut missään nimessä vaikka ei joka kerta naurattanutkaan. Tämä on aivan eri kaliiperia kuin eräiden osien "huumori".

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Minä en.
Enkä mää.

Eihän kukaan täysijärkinen laita missään olosuhteissa minkäänlaista Star Wars-aiheista kuvaa mihinkään netissä käyttämäänsä profiilikuvaan. Sen verran aikuisia sitä sentään ollaan.