Sabelt Rompe
Huoh
Urpoa urpotutti urpojen urpoilut.Tossa on urpoja molemmat osapuolet.
Urpoa urpotutti urpojen urpoilut.Tossa on urpoja molemmat osapuolet.
NO voihan vitun vitun vittu ja kerran vielä vittu ja päälle pari löysäksi keitettyä munaa.Tässä mopojannut toki rinnakkain, mutta olihan tuokin hieman kyseenalaisen läheltä tehty ohitus. Tuli mieleen tilanne, jossa poliisiauto nelikaistaisella tiellä veti rinnalta, siis ihan kyljestä ohi vaikka viereinen kaista tyhjä. Olihan siinä 60 rajoitus, mutta en kyllä ymmärtänyt että mitähän vittua.
Ois kai pitänyt olla ns. enemmän munaa ja huitoa käsillä että mitä vittua. En jaksanut. Vieläkin vituttaa. Turpaan ois tullut kuitenkin.
Niin. Ei luulisi olevan kovin vaikea tajuta tätä asiaa.NO voihan vitun vitun vittu ja kerran vielä vittu ja päälle pari löysäksi keitettyä munaa.
Mutta jos menisi asiaan. Autokuski vaaransi tuossa oman ja muiden hengen. Mopopojat ei...sikäli mopojannujen puolella. Ja vain tämä kuvaajamopopoikaheppu oli liian keskellä.
Sellainen ihmisaikuislaji on olemassa, joka ei ole missään asiassa mopopoikien puolella, ja voipi olla että alan kuuntelemaan heitä. Että ei tule mitään vakuutushässäköitä ja muita tarpeettomia kuluja.Niin. Ei luulisi olevan kovin vaikea tajuta tätä asiaa.
Paras tapa olla joutumatta hankaluuksiin on ajaa oikein.Paras tapa kouluttaa väärin ajavaa on ajaa itse vielä vähän enämpi väärin. Parempi vielä jos saa vähän vaaratilannetta aikaan. Just sillain sopivasti.
Väitän, ettei ole rullakon sisältä lähetetty tätä.Paras tapa olla joutumatta hankaluuksiin on ajaa oikein.
Juti-naamari olisi parempi?Joku urpo poseeraa lipun kera mun naamiksessa. Mikä lie kiitospaitamies.
Mä tuppaan ajamaan pitkät päällä sumareiden käyttäjiä vastaan. Jos kaveri vetää laittomilla valaistuksilla, niin pitää kai sitä itsekin. Oppivat saatana.:frank:Mulla on kyllä tapana huomauttaa pimeissä ajavia ihan vain väläyttämällä valoja eikä heittämällä suoraan pitkät päälle. Mutta minä en olekaan ammattiautoilija.
Juuri näin.:ahem:Paras tapa kouluttaa väärin ajavaa on ajaa itse vielä vähän enämpi väärin. Parempi vielä jos saa vähän vaaratilannetta aikaan. Just sillain sopivasti.
Kiristääkö? Ahdistaako? Kerro huolesi minulle, niin pyyhin niillä burbin perseen.NO voihan vitun vitun vittu ja kerran vielä vittu ja päälle pari löysäksi keitettyä munaa.
Mutta jos menisi asiaan. Autokuski vaaransi tuossa oman ja muiden hengen. Mopopojat ei...sikäli mopojannujen puolella. Ja vain tämä kuvaajamopopoikaheppu oli liian keskellä.
Ei ollenkaan. Simuloin ja kumuloin vain omaa kirjoitustasi.Kiristääkö? Ahdistaako? Kerro huolesi minulle, niin pyyhin niillä burbin perseen.
Kieltämättä myös mopot ajoivat turhan lähellä toisiaan. Hieman limittäin toki, peräkkäin ajaessa pitäisi olla pitkittäisväliä enemmän. Mutta sivusuunnassakin väliä oli sen verran vähän, että jos etummainen vaikka koukkaa supikoiranraatoa väistääkseen, toinen on helposti päällä. Rinnakkain ajelu taajaman ulkopuolella on toki törppöä sekin. Toisaalta siinä varmaan on pointtina se että mopopoikia pelottaa ajaa valtatietä kun törpöt ohittaa läheltä, ja enemmän tilaa ottamalla joutuvat ohittamaan toisen kaistan kautta tai hidastamaan jolloin läheltä ohitus on turvallisempaa ja mopokin voisi hieman lähemmäksi piennarta väistää.Jos ajaa väärässä paikkaa, turhan lähellä toista mopoa ja keskittyy ohjaamisen sijaan keskisormen näyttelyyn niin saattaapa siinä joku olla vaarassa siinäkin.
Ilman muuta, ei kai sitä kukaan kielläkään. Mua ihan ainoastaan ihmetyttää, mikä järki on tuossa hetkessä vielä ohittaa mopot aivan liian läheltä ja vaarallisesti. Ihan perkeleen urpoa touhua. Ei ole kenenkään tehtävä käydä toisen tienkäyttäjän terveyden uhalla tätä kouluttamaan.Jos ajaa väärässä paikkaa, turhan lähellä toista mopoa ja keskittyy ohjaamisen sijaan keskisormen näyttelyyn niin saattaapa siinä joku olla vaarassa siinäkin.
Kylillä huutelukin voi johtaa turpaan saantiin.Ilman muuta, ei kai sitä kukaan kielläkään. Mua ihan ainoastaan ihmetyttää, mikä järki on tuossa hetkessä vielä ohittaa mopot aivan liian läheltä ja vaarallisesti. Ihan perkeleen urpoa touhua. Ei ole kenenkään tehtävä käydä toisen tienkäyttäjän terveyden uhalla tätä kouluttamaan.
Jos tuossa olisi jotain käynyt, olisi homma mennyt täysin autoilijan piikkiin. Toisen tienkäyttäjän huono ajaminen ei ole mikään oikeuttamisperuste omalle tahalliselle törppöilylle.