Viikon urpot

viikon urporyhmittymä

• Äänestäjiä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu. .

Ace17

Acenteella
Mode "Alonson kannattaminen on provosointia ja siten säännöissä kiellettyä" raattorit ovat edustaneet vahvasti ylläpito-osiossa, joten valitsin heidät.

Toisaalta rekkakuskiosastolta on tainnut tulla sellaista settiä, etten ole tainnut kaikkea ihan ymmärtää.

EDIT: Onhan tää kieltämättä aikamoinen:
Naiset jaksaa yllättää. Olen saattanut joskus kertoa, kun Aura-Salo tiellä tuli vastaan auto ja normaalisti ekan vastaantulijan kanssa pitkiltä lyhyille vaihto onnistui ok. Näin kyllä, että sieltä oli toinenkin auto tulossa pimeänä. No minulle se on parkissa oleva ajokki, joten pitkät ja kattopitkät päälle. Kas, blondi. Ohituksen jälkeen näkyi peilistä vain kaksi punaista jarruvaloa, jotka heittelehti sivusuuntaan metrin verran iloisesti.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pitäisköhän itekin liittyä kirkkoon. Ihan vaan kostoks.

Sit toi nainen kyllä yrittäis viedä kirkkohäihin, niihin en halua. Joten en taida liittyä, paitti ehkä sitten vasta maistraattivihkmisen jälkeen. Olen nimittäin: JEKUTTAJA!

Ace17

Acenteella
Sit toi nainen kyllä yrittäis viedä kirkkohäihin, niihin en halua.
Kirkkohäitähän voi viettää myös siinä tapauksessa, jos vain toinen kuuluu kirkkoon. Tosin käsittääkseni tällöin virallinen vihkiminen täytyy kuitenkin suorittaa maistraatissa ja kirkossa tapahtuu avioliiton siunaus.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Kirkkohäitähän voi viettää myös siinä tapauksessa, jos vain toinen kuuluu kirkkoon. Tosin käsittääkseni tällöin virallinen vihkiminen täytyy kuitenkin suorittaa maistraatissa ja kirkossa tapahtuu avioliiton siunaus.
Dompparin tapauksessa ensisijainen este minkäänlaiselle avioliitto- tai kirkkosuhmuroinnille on hahmon totaalinen homous. Adoptio myös eväytyy sikäli.