Viikonlopun seuranta toikki

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nyt eletään, kun vielä voidaan. Ja ollaan suhteellisen kokonaisna.
Kaikessa epämiellyttävyydessään varsin vapauttava tunne.

Multa kun kunnallisella nyt revittiin pois (1,5 h oli varattu aikaa, mut meni vaan 1h), niin siinä kun tämä harjoittelijalääkäri siinä alussa veti KUMIHANSKOJA KÄTEEN niin tämä hänen tutorinsa siihen, että laita nyt edes se oikean käden hanska oikeaan käteen.

Hehe, heheehhehe... hauskaa työpaikkahuumoria. Tuli karpaloita otsalle.

Sitten kun se osui sillä puudutuspiikillä vielä kielen hermoon ja kieli muuttui kahdeksikoksi, niin karpalot lisääntyivät.

No eivaan, epämiellyttävyydessään varsin vapauttava tunne.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mua on jo pidempään mietityttänyt, että olikos Mosse/Salminen ihan aikuisten oikeesti pölynimurikauppias vai oliko se vain keksitty yleisnimike kaupparatsuille? Sinänsä että se mulle kuuluu.

burb

.
Taisi olla joku "keski-ikäinen pölynimurikauppias" se alkuperäinen termi, jolla joku aikoinaan virheellisesti Mossea määritteli. Ja sittenhän se termi jäi välittömäst' käyttöhön.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Taisi olla joku "keski-ikäinen pölynimurikauppias" se alkuperäinen termi, jolla joku aikoinaan virheellisesti Mossea määritteli. Ja sittenhän se termi jäi välittömäst' käyttöhön.
No niin niin ja siitä mulle jäi kuva että oikeesti se myykin jotain muuta kuten vaikkapa kengänkiilloketta, tulitikkuja tai ydinaseita.

Örfil

Guest
Mua on jo pidempään mietityttänyt, että olikos Mosse/Salminen ihan aikuisten oikeesti pölynimurikauppias vai oliko se vain keksitty yleisnimike kaupparatsuille? Sinänsä että se mulle kuuluu.
Keksin tuon nimikkeen joskus 2003 tai jotain ja homma jäi siitä elämään.

jjv

Arschloch
Kiitos Jeesus kun painostit EK:a ja neuvottelit meille pääsiäisloman.