Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Saattoi olla Siikullikin...en ole varma.Moe Szyslak sanoi:Oletko vetänyt SEAGULLin narusta ikuna?:doubtful:
Saattoi olla Siikullikin...en ole varma.Moe Szyslak sanoi:Oletko vetänyt SEAGULLin narusta ikuna?:doubtful:
Kokeile kirjoittaa se asia!:idea:Vellu sanoi:meinasin sanoa jotain, mutta -edit-
Mulle saa vittuilla ihan vapaasti!:ahem:Vellu sanoi:harjoitan itsesensuuria, etten pahoittaisi muiden mieltä tahattomasti sellaisella asialla, jossa kyseinen riski on turhan suuri.
Loukkaannuin tämän tyyppisestä vihjailusta. :mad_old:Vellu sanoi:Juu, mut muut voi olla herkempiä, jopa niistä jutuista, mitkä ei kohdistu suoraan heihin.
Ai tampax:in ?Vellu sanoi:ootko koskaan vetänyt narusta?
Eiku se on narun katkettua vetänyt sen hampailla ulos.:eek!:Vellu sanoi:ootko koskaan vetänyt narusta?
Eiku Linnanmäellä.Formulanomi sanoi:Ai tampax:in ?
Ei tässä uusimmassa ole mitään narua. Mutta olen joskus vetänyt oikein voimallakin...Vellu sanoi:Saat ihan itse valita, mistä narusta vetelet milloinkin. Mites ruohonleikkurin naru?
Riippunee paljon siitä kuinka pahasti on haavoittunut, kun viedään joukkosidontapaikalle.Moe Szyslak sanoi:Mites toi jsp:n tumputus? Onko se narusta vai naruun vetoa?
Huomasit koukun.:jaska: :thumbfh:jps sanoi:Riippunee paljon siitä kuinka pahasti on haavoittunut, kun viedään joukkosidontapaikalle.
Vanhoja Moen sanontoja:Moe Szyslak sanoi:Itsehän sain narusta kuvan poskeeni kerran.
Ei taida ihan löytyä "Kultaisen käytöksen kirjasta".jps sanoi:Vanhoja Moen sanontoja:
Joka jätkä se pillun nuolee, mutta harva tamponin syö.