Oon kuullu että ryyppäis lasten nähden myös. On aika sika.Poltteletko sisätiloissa lasten ollessa kyläilemässä?
Oon kuullu että ryyppäis lasten nähden myös. On aika sika.Poltteletko sisätiloissa lasten ollessa kyläilemässä?
Saa, mutta vain jos muistat käyttää isoja alkukirjaimia.Saaks tänne kertoa että... on kaiken muun hyvän lisäksi kusipää, jota ei kiinnosta tippaakaan muiden ihmisten hyvinvointi. Narkkari, joka on oman elämänsä dramaqueen. Jostain lopettamisestakin tehdään maailman keskipiste ja aivan varmasti kyseinen asia toitotetaan joka tuttavalle.
Saaks tänne kertoa että nyt olis reilu 4 viikkoa aikaa kun viimeks on tullu sauhutettua.
Eikä pilkkaa suomenruotsalaisia.Saa, mutta vain jos muistat käyttää isoja alkukirjaimia.
Siihen asti kun bussipysäkille tulee tupakointikielto kyltti,niin sauhuttelen niin paljon kuin huvittaa.Saman sanoin noin 75-vuotiaalle ukolle joka tuli urputtaa,kun venasin dösää.Istuin bussipysäkin penkillä toisen ihmisen vieressä. Tämä kyseinen läskikasa tuli siihen kyyläilemään ja kysymättä, pyytämättä tilaa tai saanaakaan sanomatta tunki perseensä väkisin siihen väliin. Toki annoin tilaa, että mahtui, vaikkei tilaa paljoa ollut. Seuraavaksi sututti tupakin tämä läskikasa ämmä. Silloin paloi käämit ja meni huutamiseksi ja poistuin itse vähän syrjempään nielemään loppuja kiukuntunteita ettei tule pahoinpitelysyytettä.
Ja sitten kun kielto tulee, ihmettelet kovaan ääneen että on se perkele kun ei luoteta ihmisten arvostelukykyyn vaan kaikki pitää kieltää? :thumbup:Siihen asti kun bussipysäkille tulee tupakointikielto kyltti,niin sauhuttelen niin paljon kuin huvittaa.Saman sanoin noin 75-vuotiaalle ukolle joka tuli urputtaa,kun venasin dösää.
Tässä maassa on tupakanpolttajia poljettu maahan liian kauan,joten pidän viimeiseen asti kiinni oikeuksistani polttaa paikoissa joissa ei ole kieltoa.Vittumaista? Ehkä,mutta se on vaan periaate.Lasten lähellä en kyllä polta.Ja sitten kun kielto tulee, ihmettelet kovaan ääneen että on se perkele kun ei luoteta ihmisten arvostelukykyyn vaan kaikki pitää kieltää? :thumbup:
Mielestäni lähes ihailtavan vittumainen asenne sinulla.
Haittapuolena tässä on se, että kadulla ei voi kävellä altistumatta baarista ulkoistettuun tupakansavuun. Onneksi tuo on vain hetkellistä.Mutta asiaan vielä. Taas muisti viikonloppuna minkä vuoksi sitä voisi nykyään useamminkin istuskella iltaa ravintolassa. Lauantai-ilta vierähti istuessa ravitsemusliikkeessä myöhään hyvän oluen, hyvän seuran ja hyvien juttujen äärellä, eikä haisseet hiukset saati vaatteet illan jälkeen hirveältä.
Se on kyllä kiva, kun alkoholin kittamisen jälkeen ei hiukset haise. Olishan se vittumaista, jos niiden satojen haittavaikutusten lisäks vielä lettikin löyhkäis, ja pitäis suihkuun mennä.Mutta asiaan vielä. Taas muisti viikonloppuna minkä vuoksi sitä voisi nykyään useamminkin istuskella iltaa ravintolassa. Lauantai-ilta vierähti istuessa ravitsemusliikkeessä myöhään hyvän oluen, hyvän seuran ja hyvien juttujen äärellä, eikä haisseet hiukset saati vaatteet illan jälkeen hirveältä.
On poljettu, on. Eiköhän tupakanpolttoonkin voisi suhtautua maltillisemmin, jos röökaajat osaisivat polttaa niin ettei se haittaa muiden elämää - tai ainakin siirtyä pois dösärin alta polttamasta jos se nimenomaan jotakuta häiritsee... Pakkoja pitää olla jos ei vapaaehtoisesti onnistu, eikö näin?Tässä maassa on tupakanpolttajia poljettu maahan liian kauan,joten pidän viimeiseen asti kiinni oikeuksistani polttaa paikoissa joissa ei ole kieltoa.Vittumaista? Ehkä,mutta se on vaan periaate.Lasten lähellä en kyllä polta.
Aivan. Onneksi tässä maassa saa päihteiden osalta itse päättää, mitä käyttää ja mitä ei.Se on kyllä kiva, kun alkoholin kittamisen jälkeen ei hiukset haise. Olishan se vittumaista, jos niiden satojen haittavaikutusten lisäks vielä lettikin löyhkäis, ja pitäis suihkuun mennä.
Siis tota ekaa, ei tokaa. Baareissa viihdyn iteasiassa vähemmän.Nyt pitää pekpoyta peesata.
Se on kyllä hienoa. Vielä kun se olis tottakin.Aivan. Onneksi tässä maassa saa päihteiden osalta itse päättää, mitä käyttää ja mitä ei.
Ok.Se on kyllä hienoa. Vielä kun se olis tottakin.
Onnea valitsemallasi tiellä. Toivottavasti natsaa :thumbup:Siihen asti kun bussipysäkille tulee tupakointikielto kyltti,niin sauhuttelen niin paljon kuin huvittaa.Saman sanoin noin 75-vuotiaalle ukolle joka tuli urputtaa,kun venasin dösää.
Älä Jenkeissä polta ihmisten seassa. Ne räkii nimittäin päälle.pitää mainita tästä kun sille 75-vuotiaalle tylytin,että oli erittäin töykeä ja ehkä siksi olin niin vittumainen.En tiedä jos voisinkin mennä muualle polttamaan jos pyydetään kauniisti,mutta tuo on ainoa kerta kun on valitettu.Itse topikkiin niin ensin kun tuli tämä baaritupakointi kielto,niin se otti päähän,mutta kuten pekpoy sanoi on se mukavampaa olla kohtalaisen puhtaassa sisäilmassa kuin röökinsavussa.