Örfil
Guest
Soitti taksista matkalla Rovaniemelle. Niin paljon tuli ettei mahtunut yhelle tilille kaikki :thumbup:Paljos sait?
Soitti taksista matkalla Rovaniemelle. Niin paljon tuli ettei mahtunut yhelle tilille kaikki :thumbup:Paljos sait?
Kiitos peräkärryn lainaamisesta. Toimitan asuntovaunun tilalle, kuten sovittiin.Soitti taksista matkalla Rovaniemelle. Niin paljon tuli ettei mahtunut yhelle tilille kaikki :thumbup:
Voittoputki jatkuu. Mutta vain Paffin kautta. Veikkauksen peleillä häviän säännöllisesti, suurin syyllinen taitaa olla lotto. Ehkä mun pitäisi keskittyä taitopeleihin, olenhan taitava.Olen voittoputkessa.
No jaa, eilen olikin kolahtanut 4+1, joten kympin lapulla 19,70e kirstuun kilahtaa ja burb pääkkiskauppaan vilahtaa.Veikkauksen peleillä häviän säännöllisesti, suurin syyllinen taitaa olla lotto.
Käsittääkseni jossitteluja ei lasketa.Olis pitäny luottaa Pereziin vaan eilen eikä Hulkkiin. Kertoinkin nousi 20:ellä kisan jälkeen. Sanotaan että lähellä liippas.
Kyllä vain!burdilla on voittoputki päällä. Hienoutta! :thumbup:
Enpä muuten ole käynytkään paikallisessa hetkeen. En tosin tänään ole menossakaan. Mut jotenkin vaan ei viittis mennä ammuttavaksi.Cashmoneyta ihan osmona. Nyt levee telemarkki ja paikalliseen.
Minä en ole käynyt siellä ikinä!Enpä muuten ole käynytkään paikallisessa hetkeen.
burbin paikallinen juottolaEnpä muuten ole käynytkään paikallisessa hetkeen. En tosin tänään ole menossakaan. Mut jotenkin vaan ei viittis mennä ammuttavaksi.
JFK ja MLK? Vetäsin lonkalta. Voi olla että kompastuin ansaan tai tietämättömyyteeni tai johonkin, esim. sisäiseen alppuuteeni.Stag's Headin visassa tuli voitto huolimatta hirmuisesta mokasta: Ketkä kaksi yhdysvaltalaisvaikuttajaa surmattiin vuonna 1968? Ei tiedetty kumpaakaan. Hyvä me.
Lunttaamatta: Martin Luther King ja John Kennedy.Stag's Headin visassa tuli voitto huolimatta hirmuisesta mokasta: Ketkä kaksi yhdysvaltalaisvaikuttajaa surmattiin vuonna 1968? Ei tiedetty kumpaakaan. Hyvä me.