Menee joo, mutta en mä ainakaa pitäis sillon vielä viinapäätä hyvänä... tossakin on varmaan jokaisella vähän omat mieltymyksensä, että kui o.OoPee sanoi:Mitenköhän semmoinen hyvä viinapää määritellään?
Vastasin kuitenkin varmuuden vuoksi että on, en mä oo vielä kahden viinipullon jälkeen teholla enkä edes makuulla
...paitti jos osuu päähän
Mun käsitys huonosta viinapäästä ei kyllä oo se, että pystyy juomaan n. 9 ravintola-annosta ja sen jälkeen vielä muutaman päälleVilperi sanoi:Kyllä se on melkeinpä niin huono kun voi olla. Yleensä kun lähen baariin niin pohjille tulee vetastua tommonen lasten kossu (0,35 l) ja se piisaakin sitten meikäläiselle. Toki baarissa tulee vielä vähän otettua. Mutta kai se on parempi noin päin kun että tarvis se litran leka kietasta kurkkuun.
No se on vähän vaikee sanoa, kun ei oo enää semmosta pakonomaista tarvetta, että pitäis kokeilla paljonko uppoo ennen tipahtamistaDominic sanoi:Menee joo, mutta en mä ainakaa pitäis sillon vielä viinapäätä hyvänä... tossakin on varmaan jokaisella vähän omat mieltymyksensä, että kui o.
Kyllä sitä on joka kerta omin jaloin baarista pois kävelty. Välillä on ton kossupullon jälkeen pätkässy alkuillasta filmin osittain että taitaa siinäkin olla ihan hitusen liikaa, mutta ei sitä tippaa viitti sinne pohjalle jättää.OoPee sanoi:Mun käsitys huonosta viinapäästä ei kyllä oo se, että pystyy juomaan n. 9 ravintola-annosta ja sen jälkeen vielä muutaman päälle
Ellet sitten oo ton jälkeen kyntökunnossa.
Se siinä tosiaan on eräänlaisena vaatimuksena... :tongue:Dominic sanoi:Tietysti jos on aikaa niitä lipittää ni kyl ne sitten menee.
Hyvän viinapään omaava pystyy suoritukseen "viis miestä ja vartti". Juo viis miestä pöydän alle ja jatkaa vielä varmuuden vuoksi vartin.OoPee sanoi:Mitenköhän semmoinen hyvä viinapää määritellään?