VIINAPÄÄ!

Onko sinulla hyvä viinapää?

• No on!

Äänet: 30 34,9%
  • No ei!

Äänet: 34 39,5%
  • Enpäs tiedä, kun en viinaksiin koske.

Äänet: 22 25,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    86

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Votesin Noon!

Tosin mun paras puoli on maksa joka polttaa kiitettävän hyvin alkoholia.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eipä pahemmin kiinnosta lärvejä vetää. Joskus kunnon vitutuksessa nuorempana ajattelin, että nyt testataan, mutta silti iski rajoittimet päälle ja alkomaholin sijaan kumosin vesituoppia:eek: On tuota silti tullut kokonaisuutena turhan paljon olutta maisteltua, joten siltä pohjalta vastasin kyllä. Oikeastaan pitäisi pitää esim. puolen vuoden totaalinen tauko (mutta kestääkö pää:confused: ) ja miettiä sen jälkeen alkoholin käyttöä uudestaan.

jenan

Kääkkä
Päästä en tiedä, mutta ainakin joeni määrä alkoholia saa mahan sekaisin.

DFiaA

I told you so
olutta, bissee, siiderii, kaljaa, viinaa

Noita kun yläasteikäinen hokee riittävästi saa rispektiä :alppu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jones sanoi:
Tosin mun paras puoli on maksa joka polttaa kiitettävän hyvin alkoholia.
No.. ei sussa kauheasti hyviä puolia sitten ole jos TUO on sun paras puoli. :(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eräs määritelmä viinapäälle:
Hahmolla on hyvä viinapää, mikäli illan mittaan kurkusta menee alas enemmän kuin läikkyy pöydälle.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Jos ei pää kestä ilman alkoholia, niin oliskohan pikkuhiljaa aiheellista tehdä asialle jotakin? :confused:
Olen herran OoPee kanssa samaa mieltä. Mun mielestä silloin on jo ongelma.

Itselläni ei ole mitään ongelmia olla pitkiäkin aikoja ilman alkoholia. Vaikka saunakin on ollut jo 9kk ja ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta joka ilta saunon niin ihan yhdenkäden sormilla voi laskea ne kerrat kun olen jotain saunajuomaa (alkoholia siis) juonu.

Ja vastasin : Ei. Ei mulla kovin hyvä viinapää ole. Tai siis on, halvalla selviää. Aika nopeasti nousee vähä hiprakka. Koskaan en ole edes suuria määriä kumonnut, en näe mitään tarvetta sille. Kertaakaan ei ole muisti mennyt, kertaakaan en ole alkanut sammaltamaan, kertaakaan ei ole tarvinnut siirtyä nelivetoon. Ja vain yhden kerran on tarvinnut puhua norjaa saniteettitiloissa.

Ei ole sen väärtiä tuo homma.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kun nyt matxikin otti tuon asian puheeksi, niin en edes ole ollut alkoholin suurkuluttaja (virallisen määritelmän mukaan) kuin opiskeluaikana:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Kun nyt matxikin otti tuon asian puheeksi, niin en edes ole ollut alkoholin suurkuluttaja (virallisen määritelmän mukaan) kuin opiskeluaikana:eek:
No kyä määki opiskeluaikoina :D :D :D

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Suhteellisen moni näköjään käyttää opiskeluajan opetellakseen käyttämään viinaa oikein.