OoPee
Nuori ikäisekseen
No mihin se ajan muuten käyttäis?AJ sanoi:Suhteellisen moni näköjään käyttää opiskeluajan opetellakseen käyttämään viinaa oikein.
No mihin se ajan muuten käyttäis?AJ sanoi:Suhteellisen moni näköjään käyttää opiskeluajan opetellakseen käyttämään viinaa oikein.
Hyvä kysymys. Vastausta vain tiedä en lain.OoPee sanoi:No mihin se ajan muuten käyttäis?
Parempi vaan mennä massan mukana kun parempaakaan tiatoo asiasta oo :ahem:AJ sanoi:Hyvä kysymys. Vastausta vain tiedä en lain.
Kuule, tua pari annosta alkoholia melkein paivittain on keski-eurooppalainen (tai ainakin ranskalainen) standardi :ahem:OoPee sanoi::alppu: :alppu: :alppu:
Just tolleen otan, mä vaan säästän niitä aina sen pari viikkoa ja vedän koko satsin kerralla:thumbup:Nopeahuoli sanoi:Kuule, tua pari annosta alkoholia melkein paivittain on keski-eurooppalainen (tai ainakin ranskalainen) standardi :ahem:
No minä noudattelen vain omia standardeja ja mulle ei yksinkertaisesti maistu toi alkoholi niin, että jaksaisin sen kanssa joka päivä pläträtä. Etenkään himassa ei oikein uppooNopeahuoli sanoi:Kuule, tua pari annosta alkoholia melkein paivittain on keski-eurooppalainen (tai ainakin ranskalainen) standardi :ahem:
No sitähän mä tarkotinNopeahuoli sanoi:Eli jokainen tavallaan??
Viimekesänä tuli tissuteltua eräänäkin viikonloppuna perjantaina ja lauantaina. Noh lauantaina otin tasottavan heti siinä aamusti ja toisenki, sitte kolmas ja.... Noh sitte lähettii Turkuun ostoksille, ei muuten kannata pienessä myötälaitasessa lähteä. Tulee tehtyä vaikka minkälaisia heräteostoksiaMikko_A sanoi:Minusta hirveissä räkäkänneissä ei oo järkeä.. hauskempaa on alottaa päivällä ja tissutella monta päivää silleen että on aika hyvässä humalassa kokoajan, muttei kuiteskaan konttaa. Pyöriä joka paikassa kännissä ja nukkua vähän välissä. Sitten baareissa pyöriä yöt jne...
Hitto että ois mukava taas semmoset 3-4 päivää vain juopotella heti aamusta vaan ja pikku känässä pyöriä joka paikassa . harmi vaan ettei oo rahaaJr- sanoi:Viimekesänä tuli tissuteltua eräänäkin viikonloppuna perjantaina ja lauantaina. Noh lauantaina otin tasottavan heti siinä aamusti ja toisenki, sitte kolmas ja.... Noh sitte lähettii Turkuun ostoksille, ei muuten kannata pienessä myötälaitasessa lähteä. Tulee tehtyä vaikka minkälaisia heräteostoksia
Jr- sanoi:Tulee tehtyä vaikka minkälaisia heräteostoksia
Mun ex :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Observer sanoi:
Mukavan hiljainen, ei nalkuta ja tulee pitkän päälle edulliseks :eek!:Nopeahuoli sanoi:Mun ex :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! :eek!:Nopeahuoli sanoi:Meil meni poikki ku silla lahti ilmat vattasta (ja muualtaki!)
Paitti baarikaapista :ahem:Nopeahuoli sanoi:Totuus on kuitenki se, etta ei viina vetamalla lopu. Ei.
VOI KUINKA ONKAAN MAAILMA NÄISTÄ AJOISTA MUUTTUNUT. Kyllähän nyt 12-pack menee ja tarvittaessa enämpikin.Tosiaan, 2 viinipulloa menis varmaan, mutta 12pack olutta... out of the question. Tietysti jos on aikaa niitä lipittää ni kyl ne sitten menee.