VIINAPÄÄ!

Onko sinulla hyvä viinapää?

• No on!

Äänet: 30 34,9%
  • No ei!

Äänet: 34 39,5%
  • Enpäs tiedä, kun en viinaksiin koske.

Äänet: 22 25,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    86

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Nopeahuoli sanoi:
Kuule, tua pari annosta alkoholia melkein paivittain on keski-eurooppalainen (tai ainakin ranskalainen) standardi :ahem:
Just tolleen otan, mä vaan säästän niitä aina sen pari viikkoa ja vedän koko satsin kerralla:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Kuule, tua pari annosta alkoholia melkein paivittain on keski-eurooppalainen (tai ainakin ranskalainen) standardi :ahem:
No minä noudattelen vain omia standardeja ja mulle ei yksinkertaisesti maistu toi alkoholi niin, että jaksaisin sen kanssa joka päivä pläträtä. Etenkään himassa ei oikein uppoo :(

Mikko_A

Työtön.
Minusta hirveissä räkäkänneissä ei oo järkeä.. hauskempaa on alottaa päivällä ja tissutella monta päivää silleen että on aika hyvässä humalassa kokoajan, muttei kuiteskaan konttaa. Pyöriä joka paikassa kännissä ja nukkua vähän välissä. Sitten baareissa pyöriä yöt jne...

Siinä ei oo mitään järkeä että pullo viinaaa varttiin ja taju pois ja yrjöämään.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Mikko_A sanoi:
Minusta hirveissä räkäkänneissä ei oo järkeä.. hauskempaa on alottaa päivällä ja tissutella monta päivää silleen että on aika hyvässä humalassa kokoajan, muttei kuiteskaan konttaa. Pyöriä joka paikassa kännissä ja nukkua vähän välissä. Sitten baareissa pyöriä yöt jne...
Viimekesänä tuli tissuteltua eräänäkin viikonloppuna perjantaina ja lauantaina. Noh lauantaina otin tasottavan heti siinä aamusti ja toisenki, sitte kolmas ja.... Noh sitte lähettii Turkuun ostoksille, ei muuten kannata pienessä myötälaitasessa lähteä. Tulee tehtyä vaikka minkälaisia heräteostoksia :rolleyes:

Mikko_A

Työtön.
Jr- sanoi:
Viimekesänä tuli tissuteltua eräänäkin viikonloppuna perjantaina ja lauantaina. Noh lauantaina otin tasottavan heti siinä aamusti ja toisenki, sitte kolmas ja.... Noh sitte lähettii Turkuun ostoksille, ei muuten kannata pienessä myötälaitasessa lähteä. Tulee tehtyä vaikka minkälaisia heräteostoksia :rolleyes:
Hitto että ois mukava taas semmoset 3-4 päivää vain juopotella heti aamusta vaan ja pikku känässä pyöriä joka paikassa . harmi vaan ettei oo rahaa :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Viinapää on surkea, eikä oo tarvetta saada sitä paremmaksi.

Kerran sammuin johonkin pusikkoon ja se riitti mulle. :dunno: :doubtful:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tosiaan, 2 viinipulloa menis varmaan, mutta 12pack olutta... out of the question. Tietysti jos on aikaa niitä lipittää ni kyl ne sitten menee. :rolleyes:
VOI KUINKA ONKAAN MAAILMA NÄISTÄ AJOISTA MUUTTUNUT. Kyllähän nyt 12-pack menee ja tarvittaessa enämpikin. :D