FW08
Registered User of Talent
Aivan. Eli tehkää kuten minä aikoinaan Englannissa. Jos herätätte yleistä pahennusta, kertokaa tulevanne Ruotsista.
Me tehdään näin aina. Kun emäntä on blondi, niin kukaan ei ole epäillyt.
Aivan. Eli tehkää kuten minä aikoinaan Englannissa. Jos herätätte yleistä pahennusta, kertokaa tulevanne Ruotsista.
Ja ilman kirjoitusvirheitä. Ei ole korkki narahtanut siis tänään vielä!
Jos Mosse olisi heittänyt tuollaisen 'vitsin' niin jo olis report bad post-nappia painettu ja mieltä pahoitettu.![]()
Jos Mosse olisi heittänyt tuollaisen 'vitsin' niin jo olis report bad post-nappia painettu ja mieltä pahoitettu.![]()
Mossella on vaan paha mieli oravien syötyä kaikki kävyt.
Olen parhaani mukaan yrittänyt listiä autolla orkkuja. Niin on ihan vi..sti tänä syksynä. Orkkuja.
Ihanko oikeasti olet yrittänyt ajaa päälle?
Purpilta on pääkkärit loppu ja menkat päällänsä, kun jaksaa koko ajan kuittailla.![]()
Osui ja upposi.![]()
Mutta olis varmaan paras tapa väistää niitä, kun yrittäis ajaa päälle. Siinä ne sutii edestakaisin kuin Joni Uuden ja vanhan kodin väliä.![]()
Jos Mosse tahallaan ajat pieneläinten päälle tulen ja kusen sun Skodan peräpoksiin! Vai oliko se Ford?
Orava yrittää pelästyessään palata turvalliseen paikkaan (jossa on ollut), eikä uskalla rynnätä tuntemattomaan. Näin käy usein oravan ylittäessä tietä ja auton tullessa yllättäen paikalle.